کد خبر: ۲۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی خبر داد:
تبریز - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از تولید موشن‌گراف‌هایی با موضوع «احیای دریاچه ارومیه» در این نهاد خبر داد.

به گزارش آرانیوز، هادی یوسف زاده پیش از ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: موشن‌گرافی‌ها که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است با همکاری صدا و سیمای آذربایجان شرقی و ستاد احیای دریاچه ارومیه مستقر در استانداری آذربایجان شرقی در حال پخش از شبکه استانی سهند است.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای همکاری‌های مشترک کانون و مدیریت بحران استانداری و ستاد احیای دریاچه ارومیه آذربایجان شرقی و با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در راستای مصرف بهینه آب و ضرورت احیای دریاچه ارومیه، صورت گرفته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: از ابتدای سال جاری، شبکه استانی سهند موشن‌گرافی‌های کانون در خصوص احیای دریاچه ارومیه را پخش می‌کند.

یوسف زاده در پایان گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موضوعات فرهنگی هنری در مراکز کانون، برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع مصرف بهینه ویژه خانواده‌ها در شهرهای استان، تولید سرود با موضوع آب و معرفی «سفیران آب» از بین نوجوانان علاقه‌مند در استان از دیگر برنامه‌ها و اقدامات کانون استان در راستای همکاری‌های مشترک با ستاد احیای دریاچه ارومیه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار