کد خبر: ۲۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
نماینده شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی:
پیشوا- نماینده شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کم توجهی دولت به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: کشور نیاز به دولتی با انگیزه دارد.

به گزارش آرانیوز، سید حسین نقوی حسینی، ضمن انتقاد از بی توجهی دولت به شهرستان های ورامین، پیشوا و جواد آباد اظهار داشت: علی رغم سفر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان ها و بخش جواد آباد و تصویب و تخصیص اعتبار، پروژه نوسازی مرکز بهداشت ودرمان بخش جواد آباد اجرا نشد.

نقوی ادامه داد: عدم اجرای پروژه حیاتی و مهم خط دو انتقال آب تصفیه خانه جنوب تهران به دشت ورامین که مصوبه دولت دارد و اعتبار آن نیز تخصیص شده است از دیگر کم لطفی های یازدهم به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک است.

وی ضمن انتقاد از عدم سفر رییس دولت یازدهم به جنوب شرق استان تهران، گفت: متأسفانه علی رغم پیگیری های مکرر سفر رییس جمهور و هیأت دولت به جنوب شرق استان تهران با جمعیت حدود یک ونیم میلیون نفر صورت نگرفت، بنده باز هم از ایشان دعوت می کنم که سفر به شهرستان های انقلابی ورامین، قرچک و پیشوا را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با دعوت از مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رای، اضافه کرد: از ملت بزرگ ایران که همیشه حماسه آفرین بوده و پای این انقلاب و نظام ایستاده اند دعوت می کنم با مشارکت گسترده در انتخابات آینده دولتی با انگیزه، پر تحرک و متدین انتخاب کنند که حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی شتاب بیشتری پیدا کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار