کد خبر: ۲۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان سیستان و بلوچستان شب گذشته همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد(ص) در زاهدان افتتاح شد.
به گزارش آرانیوز،مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام سید براهیم رئیسی شب گذشته همزمان با عید سعید مبعث با حضور اقشار مختلف مردم در خیابان "امیرالمومنین(ع)" زاهدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عباسی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در دورانی که مردم در جاهلیت به سر می‌بردند و این جاهلیت تاحدی بود که حتی فرزندان دختر خود را زنده به گور می‌کردند، مبعوث شدند و در چنین شرایطی افرادی چون ابوذر، عمار، مقداد و سلمان تربیت کردند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سیستان و بلوچستان افزود: پیامبر اکرم(ص) مبعوث شدند تا مردم را از بردگی حکومت‌های جاهل به سمت عدالت اسلامی دعوت کنند و درهای رحمت را به روی بشریت بگشایند.

عدم همکاری دولت‌ها با ولی فقیه عامل عقب‌ماندگی کشور

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در ادامه مسیر پیامبران و ائمه(ع) طرح‌ریزی شد، بیان کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پس از انقلاب همواره تلاش کرده‌اند که دولت و جامعه‌ای اسلامی در ایران حاکم شود اما متاسفانه به دلیل عدم همکاری دولت‌های مختلف با ولی فقیه، تاکنون اهداف ارزشمند انقلاب آنطور که باید به منصه ظهور نرسیده است.

حجت‌الاسلام عباسی با تاکید بر اینکه همکاری دولت‌ها با ولی فقیه تاکنون در حد انتظار نبوده، خاطرنشان کرد: اگر دولت‌ها آنچه در توان داشتند را در راستای پیاده کردن شعار سال به کار می‌گرفتند، امروز بسیاری از مشکلات موجود در کشور، وجود نداشت.

امام جماعت مسجد "علی بن ابی طالب" زاهدان افزود: متاسفانه دولت‌های ما تاکنون به برنامه‌های خود پرداخته‌اند و رهنمودهای ولی فقیه را در حد شایسته سرلوجه اقدامات خود قرار نداده‌اند که در نتیجه امروز آثار منفی آن به وضوح مشاهده می‌شود و از جمله آن می‌توان به اختلاف طبقاتی موجود در جامعه اشاره کرد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند "پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"، عنوان کرد: متاسفانه امروز شاهدیم که دولت‌مردان ما این فرمایش امام را آنطور که باید عملی نمی‌کنند؛ همه ما باید با تمام وجود سرباز رهبری باشیم تا مملکتمان به سوی پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

تاییدکنندگان حقوق‌های نجومی نمی‌توانند دردی از مردم دوا کنند

حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که نباید اجازه دهید مسئولیت‌های کشور به دست مرفهین بی‌درد بیفتد ولی متاسفانه ما در این زمینه نیز غفلت کردیم و امروز باید به فکر جبران این شرایط باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب مردم باید از جنس مردم و به فکر حل مشکلات آنها باشد، تصریح کرد: رئیس جمهور و وزرایی که حقوق‌های نجومی را تائید می‌کنند مردمی نیستند و نمی‌توانند دردی از درهای مردم دوا کنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شایسته جمهوری اسلامی ایران فردی است که انقلابی، راستگو، باتقوا و از همه مهمتر هماهنگ با رهبر معظم انقلاب باشد و مردم ما باید در انتخاب خود به این معیارها دقت کنند.

رئیس جمهور نیازمند روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است

دادخدا خدایار نیز در این مراسم اظهار داشت: همه ما باید کمک کنیم تا کشور از شرایط بحرانی فعلی رهایی یابد و رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با تمام قوا جهت حل مشکلات مردم بکوشد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان افزود: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی فردی مردمی، دلسوز نظام و کارآمد است که با دردهای مستضعفان آشنایی دارد و با هدف حل مشکلات مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی با صداقت پا به عرصه انخابات گذاشته و امیدواریم با یاری خداوند متعال هر نتیجه‌ای که در پی این حضور رقم بخورد با عاقبت‌بخیری همراه شود.

خدایار اظهار داشت: از آنجا که همه هزینه‌های ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی به صورت خودجوش و مردمی تامین می‌شود، از همه مردم تقاضا داریم تا در حد توان حتی به اندازه گرفتن یک کپی تراکت تبلیغاتی و نصب آن در منزل یا مغازه خود به حمایت از این نامزد بپردازند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار