کد خبر: ۲۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش:
فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: با رهنمودهای فرمانده کل قوا، ارتش فصل جدیدی از سازماندهی و تجهیزات را به‌کار خواهد گرفت.
به گزارش آرانیوز،امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر صبح امروز در مراسم رژه نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه اظهار داشت: بعد از پیام نورانی و الهی امام راحل(ره) در خرداد سال 1342 ارتش جمهوری اسلامی با قیام امام پیوند خورد که در آن دوران بیش از 100 ارتشی در زندان طاغوت به سر بردند که 30 نفر شهید شدند.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و پیوستن ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایادی غرب از جمله منافقان، گروهکهای ضد انقلاب و حزب توده با دستور استکبار شعار انحلال ارتش را سر دادند ولی امام خمینی(ره) با پیام تاریخی در فروردین 1358 این روز را به عنوان روز ارتش معرفی کردند و این تفکر و ژرفنگری امام(ره) در بحبوحه انقلاب بسیار راهگشا بود.

آریانفر گفت: ارتش با لبیک مومنانه به پیام امام تمام ظرفیتهای نظامی را به کار گرفت و در آن دوره حساس با تمام ضدانقلاب و رژیم بعث عراق همگام با سایر رزمندگان اسلام وارد عرصه مبارزه با ایادی غرب شد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به اینکه ارتش با اجرای 232 عملیات آفندی و 71 عملیات پدافند مشترک و تقدیم 170 هزار جانباز و 25 هزار آزاده در کنار سایر رزمندگان به تکلیف خود عمل کرد افزود: نیروهای مسلح به عنوان رکن اصلی دفاع از امنیت کشور تحت امر ولایت فقیه قرار دارند و اگر چه استکبار جهانی تلاش کرد با تشویق گروههای تکفیری مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند اما ارتش در سال 93 با گسیل نیروهای خود در کمتر از 72 ساعت در مرزهای کشور مستقر شد.

آریانفر با بیان اینکه امروز دشمنان در مقابل جوانان مومن، معتقد و شجاع ایران اسلامی زانو خم کرده‌ و توانایی هیچگونه تحرکی را ندارد گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی آبرومند، پرافتخار و کم توقع است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش افزود: با رهنمودهای فرمانده کل قوا، ارتش فصل جدیدی از سازماندهی و تجهیزات را به‌کار خواهد گرفت و با کمک سایر نیروها آمادگی کامل برای مقابله با ایادی استکبار با هر لباسی را دارد.

آریانفر با اشاره به اینکه نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به مردم و فرماندهی کل قوا این قول را می‌دهند که جان خود را در طبق اخلاص برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان با هر تکنیکی بگذارند بیان کرد: ارتش آمادگی دارد همیشه در مقابل هرگونه تهدید در فراسوی مرزها وارد عمل شده و با شدت مثال زدن با دشمن مقابله کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار