کد خبر: ۲۳۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
«"حسن روحانی" از ایجاد حداقل ۲ میلیون شغل در دولت گذشته خبر داد». شاید شنیدن این خبر در نگاه اول برایتان غیرقابل باور باشد، ولی باور کنید ناقل این خبر در تاریخ ۶ بهمن ۹۱ آقای حسن روحانی است. البته اگر مثل وعده ۱۰۰ روزه حرفش را پس نگیرد.
به گزارش آرانیوز، برای مردم ما عادی شده که دولتمردان حرف‌های قبلی خود را انکار کنند یا پس بگیرند، نمونه آخر آن هم وعده 100 روزه حل مشکلات بود که در روز روشن جلوی چشم میلیون ها ایرانی مثل آب خوردن انکار شد.  

در کنار ده‌ها وعده رئیس جمهور دولت راستگویان که خلف وعده شد، روز گذشته به خبری در سایت شخصی حسن روحانی برخوردیم که شگفت آور و در عین حال گویای حقیقتی پشت پرده بود.

طی سالهای اخیر که حسن روحانی پست ریاست جمهوری ایران را برعهده داشت، بارها از زبان وی شنیدیم که "دولت گذشته سالانه تنها 14 هزار شغل ایجاد کرده" یا " آمار اشتغالزایی دولت گذشته تقریباً صفر بوده".

البته این سخن از زبان دیگر دولتمردان یازدهم هم مطرح شده، که تازه ترین نمونه آن خبر دیروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است که وقتی خود را برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رسانده بود، اعلام کرد" در دولت گذشته هیچ شغلی ایجاد نشده است."

در ادامه تصاویری از اخبار مربوط به این ادعای رئیس جمهور را ببینید.

البته در همان روزهای ابتدایی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری خبری منتشر شده بود که گویای پشت پرده اعلام آمار اشتغال زایی 14 هزار نفری از سوی حسن روحانی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اما خبر شگفت آوری که دیروز در سایت شخصی حسن روحانی به آن برخوردیم...

خبری که گویای حقیقت پشت پرده است و آقای رئیس جمهور در ایام تبلغیات و پس از پیروزی در انتخابات آن را انکار کرد، مربوط به آمار واقعی اشتغالزایی در دولت گذشته است، آنجا که وی از ایجاد بیش از دو میلیون شغل در دولت قبل آن هم فقط در چهار سال خبر داده بود.

بر اساس خبری که در تاریخ 6 بهمن ماه سال 91 در سایت شخصی حسن روحانی منتشر شده است، وی در همایش تأملی در کار شایسته، مزد منصفانه، آمار صحیح اشتغالزایی در دولت گذشته را بیان می کند.

حسن روحانی در بخشی از این سخنرانی با بیان اینکه در سال 84، 685 هزار شغل تحقق یافته است اظهار کرد: این رقم در سال 86 به 612 هزار، در سال 87 به 460 هزار و در نهایت در سال 88 به 358 هزار شغل رسید.

تصویر و لینک خبر سایت حسن روحانی را در ادامه ببینید:

اما اینکه چرا رئیس دولت راستگویان در سالهای اخیر حرف خود را پس گرفت و خلاف واقعیت را به مردم گفت، سوالی است که خودشان باید پاسخ دهند.

 انتهای پیام/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
اقای روحانی میشه از 2میلیون شغل 5 تا رو نام ببری
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار