کد خبر: ۲۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
دزفول - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از کشته و زخمی شدن دو خواهر و برادر در برخورد موتور سیکلت با پژو آردی در جاده شهیون دزفول خبرداد.
به گزارش آرانیوز،عبدالحسین معظم فر اظهار کرد ساعت ۱۳ امروز در پی تماس با سامانه ۱۲۵  سازمان آتش نشانی دزفول خبر وقوع حادثه تصادف شدید بین دو دستگاه موتورسیکلت و سواری پژو آردی به ما مخابره شد.

وی افزود: ناجیان ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی دزفول بلافاصله به سمت محل حادثه واقع در جاده شهیون بعد از پادگان قدس حرکت کردند. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول عنوان کرد: راکبین موتور سیکلت مذکور هر دو خواهر و برادر بودند که در مسیر بر گشت به طرف منزل خود واقع در روستای شهیون دچار حادثه شده بودند. 

معظم فرافزود: شدت برخورد حادثه به حدی بود که در دم خانم ۲۵ ساله را به کام مرگ فرو برد و برادر ۱۸ ساله را به شدت مصدوم کرد و همچنین موتور سیکلت را طعمه حریق کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عنوان کرد: حریق توسط ناجیان ۱۲۵ بلافاصله مهار شد و مصدوم حادثه از طریق نیروهای عملیاتی هلال احمر مستقر در ایستگاه امدادی پارک لاله به بیمارستان منتقل شد.

معظم فر در پایان وضعیت مصدوم حادثه یعنی پسر ۱۸ ساله را بسیار وخیم اعلام کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار