کد خبر: ۲۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس، مدیون بودن همه ما مردم ایران به شهدا را پیام اصلی حرکت کاروان های راهیان نور دانست.
به گزارش آرانیوز،همایون یوسفی ظهر امروز در پادگان شهید محمودوند اهواز با تبریک سال نو اظهار کرد: هدف من بازدید از خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور بود تا از نزدیک با زحمات مسئولان این حوزه آشنا شویم. همچنین از طرفی قصد صحبت با زائرانی را داشتیم که برای زیارت از این اماکن مقدس آمده اند.

وی افزود: کار با ارزشی است که طی سال های متمادی باعث شکل گیری فرهنگ زیارت از اماکن دفاع مقدس شده و مردم با بازدیدهای خود از شهادتگاه شهدا در جنگ تحمیلی باعث افزایش نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس می شوند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تصریح کرد: ارزش های تاریخی به ویژه دفاع مقدس هرچه بیشتر پاسداری شوند آن وقت میراث عظیم و با ارزشی را برای آیندگان باقی می گذاریم. حضور ما در این محل انشاالله تبرکی باشد تا در آینده بتوانیم خدمتگزاری مناسبی در این زمینه ها داشته باشیم.

یوسفی در ارتباط با تاثیر کاروان راهیان نور گفت: به هر حال حضور این کاروان ها در یادمان های دفاع مقدس بار فرهنگی بسیار خوبی برای سراسر کشور دارد. در خوزستان به عنوان مشهد شهدا و کربلای ایران این بار فرهنگی بیشتر به چشم می خورد و انشاءالله همه مردم خوزستان بتوانند از آن بهره کافی را داشته باشند.

وی در پایان در یک جمله پیام راهیان نور را مدیون بودن همه ملت ایران به شهدا دانست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار