کد خبر: ۲۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۱
اسماعیل جلیلی به مناسبت عید سعید باستانی نوروز پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش آرانیوز، پیام تبریک اسماعیل جلیلی به مناسبت عید نوروز ؛

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه ی جهان آیینه تمام نمای قدرت خداوندی می گردد. سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. فرا رسیدن فصل شادی و نشاط بهار و حیات دوباره ی زمین که نشانه ای از رحمت الهی است را به حضور با محبت شما و خانواده ی محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده، و سالی سرشار از برکت ، معنویت و شادکامی، عزت و کامیابی را ازدرگاه خداوند سبحان برایتان آرزو مینمایم.
در پايان اميدوارم ؛
سال نو
امیدها را در سینه حفظ کنیم
و برای انتخابات متحد بمانیم
هر چند گرانی و بیکاری همچنان باقی است، اما نشانه هاحکایت از گشوده شدن گره ها و بهتر شدن اوضاع اقتصادی دارد، اگر کارشکنی و توطئه ها در داخل و خارج از کشور اجازه بدهد.
سال 96 با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آغاز می شود. انتخاباتی آنچنان مهم که بقایای گروه هايى كه جز به سو استفاده از موقعيت ها و حيف و ميل بيت المال انديشه ديگرى ندارند را جمع خواهد كرد ، هر چند برخى گروه ها خیال آن دارند که اگر توانستند مردم را فریب داده عرض خود ببرند و زحمت مردم بدارند .
سال ٩٦ فرصت خواهد بود اگر با انتخاب درست توسعه اقتصادى ادامه يابد و از توليد داخلى حمايت شود و با ايجاد شغل بيكارى مرتفع گردد .
در غير آن آغازی دشوار برای مردمی که باید توطئه ها را بشناسند و آن را خنثی کنند، خواهد بود .
برای خنثی سازی همه توطئه ها، در کوتاه ترین جمله باید به مردم گفت هیچ راه حلی برای بیرون رفتن از بحران و تنگناها وجود ندارد جز شرکت در انتخابات و حمایتی گسترده تر از نيروهاى دلسوز كه توسعه ، عزت و اقتدار كشور را بدور از هوچى گرى و نفاق و سو استفاده دنبال ميكنند ، این سر راست ترین و کوتاه ترین تفسیر موقعیت كشور و راه حل پیش پای مردم است.
انشاالله
عیدتان مبارک
دکتر اسماعيل جلیلی

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار