وی برای
نمونه به وجود هجمه های زیاد به وضعیت تولید کارخانه های خودروسازی داخلی
در چند سال اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه شاهد رشد 40 درصدی این بخش در
دولت تدبیر و امید و نیز صادرات تولیدات داخلی هستیم تصریح کرد: برای
نخستین بار در این دولت تراز تجاری کشور مثبت شده و بعد از برجام هشت و نیم
میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در ایران انجام شده است و همه این موفقیت
ها باید به صورت مقایسه ای و تحلیلی از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها به
اطلاع مردم برسد.
خلفی با تاکید بر اینکه امروز انحصار صدا و سیما
شکسته شده و شبکه های مجازی مرکز ثقل و توجه مردم شده و روابط عمومی ها
باید با تولید پیام های مختصر ، مفید ، اقناعی ، مقایسه ای و متکی بر آمار و
ارقام وارد این فضا شده و به نوعی دردهای مردم را پاسخ دهند افزود: خیلی
از هجمه ها علیه دولت بی انصافی بوده است ، روابط عمومی ها باید به هر صورت
ممکن واقعیت را به اطلاع مردم رسانده و با نگاه حمایتی به تولید داخلی و
ترویج کالای ایرانی به ثبات و امنیت شغلی و گسترش رفاه و خدمات جامعه
ایرانی کمک کنند.
به گزارش تسنیم، هجمه
مدیر روابط عمومی وزارت صنعت به صدا و سیما در حالی است که رسانه ملی
از آغاز به کار این دولت تا کنون هر هفته به مدیران و وزرای دولت تریبون یک
طرفه بدون حضور منتقدان داده تا به تبلیغ فعالیتهای دولت یازدهم
بپردازند. همچنین اخیراً درپی تشدید انتقادها از عملکرد اقتصادی دولت در
شبکه های اجتماعی ، نوبخت سخنگوی دولت خبر داد که دستور معاون اول رییس
جمهور برای برخورد با شایعه پراکنی ها علیه دولت در کانال های تلگرامی در
حال پیگیری است.
انتهای پیام/
مظلوم بود این همه فاجعه
اختلاس
افزایش قیمت
دروغ
تورم
گرانی