کد خبر: ۲۳۳۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
خدری نماینده بوشهر در مجلس:
نماینده مردم بوشهر در واکنش به اظهارات وزیر صنعت که ته لنجی را فاجعه خوانده بود گفت: فاجعه بخشنامه های وزارت صنعت برای انحصار واردات خودرو به چند شرکت خاص است.
به گزارش آرانیوز، در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه مجلس شورای اسلامی، خدری نماینده مردم بوشهر در تذکری گفت: حدود ۲۰ روز از سیل مخرب در استان بوشهر می گذرد اما خبرهای خوشایندی از مدیریت پسابحران به گوش نمی رسد. با توجه به اینکه سیل اخیر موجب خرابی راه ها، تاسیسات برق، آب و فاضلاب و واحدهای مسکونی شد و در خوش بینانه ترین حالت مبلغی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان باید هزینه جبران این خسارت ها شود.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: اما در کمال تعجب، هیئت دولت مبلغ ۵ میلیارد تومان را به پرداخت خسارت تصویب کرد که مبلغ کمتر از ۲ درصد خسارات وارده است.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: آقای رئیس جمهور، هیئت دولت، وزرای محترم کشاورزی کشور و نیرو، جفا است چنین نگرشی به جبران خسارتها، سعی کنید مشکلات مردم را برطرف کنید. با سوء مدیریت قبل، حین و بعد از نزول باران، شما آن را به بحران تبدیل کردید.

وی در بخش دیگری از تذکرات خود با اشاره به اظهارات اخیر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شما در برنامه زنده تلویزیونی ته لنجی را فاجعه خواندید اما جناب آقای وزیر ته لنجی فاجعه نیست، فاجعه بیکاری هزاران جوان تحصیل کرده در استان بوشهر است که طبق قانون اساسی، حاکمیت موظف به ایجاد اشتغال برای آنان است.

نماینده بوشهر تاکید کرد: ته لنجی فاجعه نیست، فاجعه بخشنامه های صادره از وزارت خانه جنابعالی است که انحصار واردات خودروی خارجی را به چند نمایندگی خاص دادید تا بیش از پیش زمینه رانت خواری را در جامعه فراهم کنید.

حجت الاسلام خدری تصریح کرد: آن اجناس و لوازم خارجی که در بازارهای داخلی و با برچسب تولید داخلی و توسط افراد خاص و نورچشمی به فروش می رسانید و سودهای کلان به جیب می زنید فاجعه است. ادبیات خود را عوض کنید.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
احسنت
حامی سردار خلبان سرتیپ امیر حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
1
باید ازاد باشد زیرا کسب و کار عده زیادی است.
نظرشما
پربازدیدها