کد خبر: ۲۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
خطیب نماز جمعه آبادان اظهار کرد: با عدم استقرار گمرک، مردم این شهر از مزایای منطقه آزاد بی‌بهره ماندند و دیگران بهره‌مند شدند.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور اظهار کرد: قدرت‌های زورگو همواره به دنبال توطئه هستند و تلاش دارند تا سرمایه‌های مادی و معنوی ملت را به غارت ببرند.

وی بابیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا این توطئه‌ها از دید ملت پنهان بماند، عنوان کرد: انتقامی که در سال 88 و پس‌ از آن از ملت گرفتند ازجمله همین توطئه‌هاست.

امام جمعه آبادان با تأکید بر اینکه ملاک رهبری محتوا و عمل است نه بیان صرف، عنوان کرد: اینکه فقط در بیان حرفی زده شود و به آن عمل نشود ارزشی ندارد.

ابراهیمی پور بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در ملت ایران بوده است، اظهار داشت: در این راه نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

امام‌جمعه آبادان 3 دلیل را عامل ناکامی دشمن در رسیدن به اهدافش خواند و عنوان کرد: اول تحلیل درست و به‌موقع مردم به خاطر گوش دادن به یک تحلیل‌گر حکیم و دانا است که این تحلیل‌گر کسی جز مقام معظم رهبری نیست.

وی گفت: دوم عمل کردن به این تحلیل‌ها است و زمانی که نیاز شد و تشخیص دادند علیه دشمن برخاسته و نسخه فتنه دشمنان را برای همیشه در هم پیچیدند.

خطیب نماز جمعه آبادان بیان کرد: سوم نیز عدم توجه به خواص بود. برخی‌ها فکر می‌کردند با سکوت و حرف نزدن در ایام فتنه 88 مورد توجه مردم قرار می‌گیرند که اینگونه نشد.

ابراهیمی پور با اشاره به چالش جدی در بازار آبادان، اظهار کرد: بازار این شهر با داشتن بیش از 10 هزار کسبه دچار چالش‌هایی شده است.

امام‌جمعه آبادان گرانی در بازار آبادان را یکی از دلایل این چالش دانست و افزود: گرانی قیمت‌ها نسبت به دیگر شهرهای استان در این چالش تأثیرگذار بوده است.

وی خطاب به دولت، اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد در آبادان و خرمشهر یا کارشناسی شده بوده است یا نبوده، اگر بوده باید این گمرک در ورودی منطقه مستقر شود.

خطیب نماز جمعه آبادان اظهار کرد: با عدم استقرار گمرک، مردم این شهر از مزایای منطقه آزاد بی‌بهره ماندند و دیگران بهره‌مند شدند.

خطیب نماز جمعه آبادان اعلام کرد: پیگیری‌ها تاکنون خوب بوده اما نیاز به پیگیری جدی برای استقرار گمرک از طرف مسئولان نیاز است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار