کد خبر: ۲۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
وزیر اطلاعات مطرح کرد
وزیر اطلاعات در جمع ائمه جمعه سه استان کرمانشاه، آذربایجان‌غربی و کردستان گفت: داعش مولود توطئه آمریکایی و اسرائیلی است و هدف آن ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.
به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جمع ائمه جمعه سه استان کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان اظهار داشت: هیچ‌وقت جمهوری اسلامی مسئله تکفیری‌ها را با اهل سنت مرتبط نمی‌کند.

وی با اشاره به مخالفت‌های اهل سنت با جریان‌های انحرافی گفت: اولین کسانی که در برابر وهابیت قرار گرفتند و مخالفت کردند اهل سنت بودند.
  
وزیر اطلاعات تصریح کرد: حرف علمای اهل سنت و ائمه جمعه میان مردم خریدار دارد و نمود عینی این مهم دعوت عمومی ائمه جمعه برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود و خوشبختانه این دعوت با استقبال گسترده مردم همراه شد.

وی گفت: دشمن با عملیات روانی به‌دنبال تضعیف روحیه انقلابی شما است و شما باید نگران این موضوع نباشید و همچنان ضمن حضور در صحنه از نظام و انقلاب دفاع کنید.

علوی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه افزود: همه ید واحده، یک امت هستیم و زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می‌کنیم و به همین دلیل باید فاصله دل‌ها کم شود.

وی اظهار کرد: وزارت اطلاعات توطئه‌های زیادی علیه کشور را خنثی کرده و هرساله ضریب امنیتی کشور افزایش یافته است.

وزیر اطلاعات راجع به توطئه‌های بی‌پایان دشمن گفت: امروز تمام دنیا بسیج شده است تا در جمهوری اسلامی اتفاق امنیتی بیفتد، که اگر ما با هم باشیم دشمن ناامید و مأیوس می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار