کد خبر: ۲۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
به پاس تلاش برای توسعه ورزش؛
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان طی سال های گذشته به عنوان یکی از مسئولان ورزش دوست آبادان مطرح بوده است که در سطح شهرستان و کشور اقدامات مهمی در راستای پیشرفت و توسعه ورزش این شهر انجام داده و همین امر حمایت قاطعانه ورزشکاران آبادانی را از او به دنبال داشته است.
به گزارش آرانیوز، خلیل جنامی، که هم اکنون ریاست شورای اسلامی شهر آبادان را عهده دار است همواره دغدغه های وی برای رفع مشکلات ورزش آبادان موجب آن شده که سیل عظیمی از درخواست های ورزشکاران آبادان به سمت او سرازیر شود.

صبح امروز شیهان فراهانی و شیهان کرمی که از تلاشگران ورزش های رزمی در آبادان هستند، «دان 4 افتخاری سبک شورین کمپو» را به خلیل جنامی اعطا کردند.

مدیر شرکت نفت پاسارگاد آبادان، عضویت در شورای عالی سرمایه گذاری، مدیرعامل موسسه فرهنگی سخنوران جوان، مسئول کمیته جت اسکی و جت بُت شهرستان آبادان «برای اولین بار در تاریخ این شهر»، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان، مدیر مرکز پرورش استعدادهای درخشان و آینده پژوهان جوان آبادان و خرمشهر، عضو هیئت رئیسه هیئت کاراته آبادان، رئیس هیئت رئیسه ورزش های رزمی آبادان و رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، بخشی از سوابق خلیل جنامی است.
انتهای پیام/
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار