کد خبر: ۲۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
با معرفی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب
سخنگوی جبهه یکتا از معرفی رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان کاندیدای این جبهه به جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ۹۶ خبر داد.
به گزارش آرانیوز، سیدمحمد حسینی عضو هیئت مؤسس و سخنگوی جبهه یکتا (یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، درباره کاندیدای این جبهه برای انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری، گفت: از جبهه یکتا آقایان رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان کاندیداهای این جبهه به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» معرفی شدند.

وی ادامه داد: البته بستگی دارد که این دو کاندیدا در جلسه مجمع عمومی جبهه در بین 10 کاندیدای جبهه مردمی قرار بگیرند یا خیر، البته آقای زاهدی به صورت جداگانه، آقایان زریبافان و بذرپاش که در جبهه یکتا فعالیت دارند، اعلام آمادگی کردند، ولی کاندیداهای قطعی یکتا رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی هستند.

سخنگوی جبهه یکتا (یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی) خاطرنشان کرد: اما قرار شده مابقی افراد در مجمع عمومی مطرح شوند تا مشخص شود جبهه مردمی چه نظری درباره آنها خواهد داشت.

+خبر مرتبط: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون

به گزارش تسنیم، جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) تشکلی سیاسی است که برخی اعضای دولت دهم و نمایندگان مجلس آن را تشکیل داده‌اند. این جبهه 25 خرداد 94 اعلام موجودیت کرد.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار