کد خبر: ۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
شیراز - رئیس گروه مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد:‌انتخابات خانه های مطبوعات فارس همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیک در اسفند ۹۵ برگزار می شود.
به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صابر سهرابی، گفت: برای نخستین بار برگزاری انتخابات هیأت مدیره به صورت الکترونیک، متمرکز و همزمان در فارس و کشور، انجام می شود.

وی افزود: انتخابات یاد شده با رویکرد حضور حداکثری مدیران نشریات، جلوگیری از هرگونه عدم رعایت قوانین رای دهی و همچنین پیرو اجرایی منویات مقام معظم رهبری برای ظهور اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن آن، برپا خواهد شد.

رئیس گروه مطبوعات ارشاد فارس همچنین به ضرورت توسعه تشکل های مطبوعاتی اشاره کرد و گفت: سیاست عمومی دولت، عقب نشینی به نفع صنوف و کمک به نهادسازی از این طریق است و تلاش شده این سیاست را در همه شئون، تسری دهیم تا دولت از تصدی گری های رایج فاصله بگیرد و بعلاوه حتی در حوزه سیاستگذاری هم از ظرفیت صاحبان اصلی کار استفاده شود.

سهرابی بیان کرد: شیوه نامه برگزاری این انتخابات، ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد که اعضای فعلی خانه های مطبوعات و متقاضیان جدید عضویت با دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir)، نسبت به ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

وی ادامه داد:صاحبان امتیاز، مدیران مسئول، دارندگان کارت حرفه ای روزنامه نگاری و آن گروه از سرپرستان رسانه های سراسری که مدارک خود را قبلا در این سامانه بارگذاری کرده اند، نیاز به بارگذاری مجدد ندارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار