کد خبر: ۲۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
بندرعباس - استاندار هرمزگان با اشاره به نتایج برجام گفت: بیش از ۱۰۰ موفقیت با اجرای برجام حاصل شد.
به گزارش آرانیوز، جاسم جادری ظهر پنجشنبه در اجلاس روسای مجامع مشورتی توسعه استان های کشور که در بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما به حاکم شدن عقلانیت و اعتدال نیاز داشت، عنوان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در راس خط اعتدال قرار داشت و جریان عقلانیت و اعتدال میراث آیت الله هاشمی رفسنجانی است که در وجود دکتر روحانی رئیس جمهوری تجلی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه باید از این میراث گران بها حمایت کنیم و از هرگونه افراط و تفریط بپرهیزیم، افزود: اگر تفکر اعتدال نبود اقتصاد کشور متحول نمی شد، برجام به نتیجه نمی رسید و ایران جایگاه خود را در دنیا پیدا نمی کرد و تفکر عقلانیت و اعتدال نجات بخش کشور است.

جادری با بیان اینکه پس از اجرای برجام بیش از ۱۰۰ موفقیت در زمینه های مختلف در کشور به دست آمده است، تصریح کرد: در هرمزگان نیز توفیقات بزرگی در این راستا حاصل شده است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و امکانات استان هرمزگان، به موفقیت های این استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: هرمزگان در میان تمامی استان های کشور رتبه اول عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی را به خود اختصاص داد که این رتبه براساس ارزیابی عملکرد طبق شاخص های اقتصاد مقاومتی به دست آمد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی این استان موفق عمل کرده و هرچه این پروژه ها زودتر واگذار شود باری از روی دولت برداشته می شود.

جادری گفت: در کارگروه رفع موانع تولید نیز به بیش ۶۰۰ واحد تولیدی در هرمزگان تسهیلات پرداخت شد و در سال های ۹۳ و ۹۴ این استان رتبه نخست جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی را کسب کرد.

وی راه نجات اقتصاد کشور و خروج از رکود را حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: باید رویکرد ما به سمت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه راه نجات کشور از مشکلات تاکید بر تداوم خط اعتدال است، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید دستاوردهای کم نظیری برای کشور داشته که این دستاوردها موجب تقویت اعتماد مردم شده است.

جادری تاکید کرد: برای نجات کشور از گرداب های خطرناک باید در استمرار بخشیدن به تفکر اعتدال ثابت قدم باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار