کد خبر: ۲۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
با حضور مسئول بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
پاکدشت- مسئول بازرسی سپاه پاسدران با حضور در منزل شهید میرزا خانی، چفیه متبرک رهبری را به خانواده این شهید آتش نشان تقدیم کرد.
به گزارش آرانیوز، مسئول بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه در منزل شهید آتش نشان بهنام میرزا خانی حاضر و به مقام شامخ  شهدای آتش نشان ادای احترام کرد.

سردار کمالی اظهار داشت: بهنام میرزاخانی از نمونه های بارز ایثار و شهامت و از شهدای معزز حریم انقلاب اسلامی است که با جانفشانی، باعث ایجاد آرامش و آسایش در کشور هستند.

مسئول بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جنس انقلاب و برای انقلاب و نظام بوده وبه مانند تکه نابی از طلا محسوب می شوند، شاید بتوان طلای از دست رفته را با مبلغی تهیه کرد اما شهدا تکرارنشدنی هستند.

کمالی ادامه داد: شهدای آتش نشان مردانی بی ادعا در مناطق پرخطر هستند، آن ها تمام زندگی شان در خطر می گذرد اما به عشق زندگی بخشیدن به مردم و ایجاد آرامش، به شغل خود با تمام وجود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: غم از دست دادن این جوانان رشید بسیار سنگین است ولی موضوعی که باعث تسکین می شود، همان وعده الهی است که  شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی دارند.

کمالی اضافه کرد: از دست دادن جوان رشیدی چون بهنام میرزا خانی دردناک است و مانند این شهید بزرگوار فراوان هستند.

 وی بیان داشت: شهید زکریا لطیفی تازه دامادی که فقط پنج ساعت بعد از ازدواج به منطقه عملیاتی اعزام شد و به مقام شهادت نائل آمد.

کمالی با اشاره به فرمایشات رهبری افزود: جوانان نسل جدید همان شور و حرارت جوانان اول انقلاب را دارند و اگر جوانان نسل امروز از نسل اول انقلاب بهتر نباشند، کمتر هم نیستند.

وی افزود: چفیه متبرک از مقام معظم رهبری را به پاس محبت ها و صبوری های خانواده شهید میرزا خانی هدیه آورده ایم.

مردم شهرستان پاکدشت سربازان واقعی حریم ولایت هستند

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت نیز در این دیدار اظهار داشت: سلام گرم مردم و خانواده های معظم شهدای شهرستان پاکدشت را به مقام معظم رهبری ابلاغ کرده و به رهبر انقلاب بگویید مردم شهرستان پاکدشت سربازان واقعی حریم ولایت هستند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: شهرستان پاکدشت بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی فعال دارد که منتظر اجازه رهبری برای جانفشانی به منظور حفظ نظام و انقلاب هستند، جوانانی غیور که حاضرند از تمام هستی خود برای حمایت از ولایت و رهبری بگذرند.

لزومی در پایان گفت: شهرستان پاکدشت سنگر نفوذ ناپذیر و دژ محکم ولایت است و دشمنان به خوبی می دانند از پاکدشت نمی توانند عبور کنند.

در پایان این بازدید چفیه متبرک مقام معظم رهبری به خانواده شهید بهنام میرزا خانی تقدیم شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار