کد خبر: ۲۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
احداث و راه اندازی آبنما ریتمیک این میدان پس از اجرای عملیات گسترده اصلاح هندسی و تغییر شکل میدان به شکل استاندارد و ایمن صورت گرفته است.
به گزارش آرانیوز، عملیات احداث آبنماهای سطح منطقه سه که این روزها جلوه متمایزی را به سطح شهر اهواز بخشیده است, حاصل اعتماد مدیر جوان و خوش ذوق منطقه به شرکت های توانمند و  بومی استان است که در حال اجرا و تکمیل می باشند.

 آبنمای این میدان بصورت هوشمند و ریتمیک بوده دارای چهار حوض می باشد که تاسیسات و تجهیزات هرکدام از فواره ها از طریق یک تابلوی الکترونیکی مرکزی بصورت هوشمند کنترل میشود.

گفتنی است: این آبنما, دومین آبنمای جدید, ریتمیک و هوشمند میادین سطح شهر اهواز و منطقه سه می باشد که در طی ماه گذشته به مرحله تکمیل و اجرا رسیده است و زیبایی منحصر به فردی را به معابر و میادین منطقه سه بخشیده است.

عملیات جدول گذاری,احداث آبنما,بهسازی آسفالت,ایمن سازی,گلکاری,روشنایی و....این میدان توسط تلاش شبانه روزی مجموعه عوامل اجرایی منطقه به اتمام رسیده است و با این اقدام نقطه دیگری از سطح منطقه سه جلوه و جان تازه ای بخود گرفته است.

لازم بذکر است:پس از راه اندازی آبنمای میدان چیتای زیتون کارمندی و میدان شهید محمدی, احداث آبنمای پرده ای میدان ملی راه ,سومین پروژه در دست اقدام این منطقه از شهرداری در جهت احیاء میادین و آبنماهاست که بزودی شاهد تکمیل و راه اندازی آن نیز خواهیم بود.

zx0b_index.jpg

4wlo_index.jpg5252.jpg
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار