کد خبر: ۲۱۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
فرماندار رامشیر گفت: جائی که منافع مردم و بیت المال در میان باشد، در صورت نقض حدود قانونی برابر اختیارات در چارچوب قانون با متخلف برخورد جدی خواهیم داشت و با هیچ گروه و شخصی تعارف نداریم.
سعید فیوضی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: اگرعملکرد شهردار یا عملیات شهرداری به دلیل عدم انجام وظایف قانونی و یا ضعف مدیریت اعتراض یا ایرادی داشته باشند ابتدا توسط رئیس شورا موارد را به صورت صریح و مکتوب به شهردار تذکر می‌دهند.
وی ادامه داد: شهردار شهرستان رامشیر وظایفی که نسبت به شورا دارد را اجرا نمی کند و حضور فیزیکی وی در شهرستان بسیار کم است، تلفن مسئولین را پاسخگو نیست و در جلسات نیز شرکت نمی کند.
فرماندار رامشیر افزود: کشتارگاه این شهرستان به‌ لحاظ مسائل فنی و مسائلی که استاندارد بودن آن را زیر سؤال می برد دچار مشکل شده بود که نیاز به رفع نواقص داشت ولی شهرداری به صورت کامل این کشتارگاه را تعطیل کرد که موجب اعتراض دامپزشکی استان و شهرستان رامشیر شد.  
وی بیان کرد: در این شهرستان نمایشگاهی برای رفع مایحتاج مردم برگزار شده بود که به دستور شهردار جلوی درب اصلی با خاک و نخاله ریزی پوشانده شد که باعث تعطیلی این نمایشگاه شد، این اتفاق اعتراضات مردمی را در پی داشت در این راستا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نارضایتی خود را اعلام و شکایت کرد که با پیگیری دادستانی این مشکل مرتفع شد.
فیوضی با بیان اینکه شهردار رامشیر گزارشات بودجه و مکاتبات را باید به شورا ارائه دهد که متاسفانه در این خصوص نیز کوتاهی می کند، تصریح کرد: مهراب حیدری رئیس شورای شهر رامشیر طی مکاتباتی با مسوولین استانی اعتراض خود را اعلام کرده است ولی متاسفانه هنوز تغییری در روند بهبود عملکرد شهرداری این شهرستان اتفاق نیفتاده است.
وی عنوان کرد: وقتی از حضور نداشتن شهردار رامشیر در شهرداری  گله مند می شویم در جواب می گوید به دنبال اعتبارات بوده ام که این پاسخ قابل قبول نیست.
فرماندار رامشیر با بیان اینکه مدیران شهرستانی باید در شهری که مسئولیت دارند ساکن باشند، خاطر نشان کرد: شهردار رامشیر ساکن اهواز است که این مساله خواسته یا ناخواسته باعث بروز مشکلات فراوانی برای این مجموعه سازمانی شده است.

شهردار رامشیر پاسخگو نیست

گفتنی است برای تکمیل این خبر و طرح سوالات شهروندان و دریافت پاسخ مناسب به سراغ نیسی شهردار رامشیر رفتیم ولی با تماس های متوالی  وی حاضر به پاسخگویی به خبرنگار آرانیوز نشد.
0f96_whatsapp_image_2016-12-26_at_22.15.01.jpeg

gvjt_index55.jpg

e513_index.jpg
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
1
0
نه تنها شهردار بلکه اکثر مدیران شهرستان رامشیر ساکن اهواز یا شهرستانهای مجاور هستند
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار