کد خبر: ۲۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل راه‌آهن؛
فردیس - سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس گفت: مشکلات ریل‌گذاری راه‌آهن در سرحدآباد در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل راه‌آهن بررسی می‌شود.
به گزارش آرانیوز، حمید احدی عصر چهارشنبه در بازدید از منطقه سرحدآباد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز انجام شد، با اشاره به عبور ریل قطار توریستی از این منطقه، اظهار کرد: با اجرای این طرح ملی نباید آرامش ساکنان منطقه تحت شعاع قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در این خصوص با مدیران راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مکاتبه خواهد شد، گفت: در این جلسه بحث تملک حریم ساکنان منطقه سرحدآباد موردبررسی قرار خواهد گرفت.

احدی شهروندان سرحدآبادی را دعوت به آرامش کرد و گفت: پس از برگزاری جلسه با مدیران راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نحوه قیمت‌گذاری و خرید خانه‌های شهروندانی که در این طرح قرارگرفته‌اند موردبررسی قرار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس با اشاره به اینکه پیگیر مطالبات شهروندان سرحد آبادی هستیم، گفت: به همین منظور از سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خواسته‌ایم از منطقه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد.

احدی خواستار پیگیری این مشکل از سوی متولیان امر شد و گفت: فرمانداری شهرستان فردیس برای رفع مشکلات شهروندان سرحدآبادی که با اجرای این طرح خانه‌هایشان در حریم قرار خواهند گرفت، تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبور راه‌آهن تهران به مقصد استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی که از استان البرز می‌گذرد برای شهروندان سرحد آباد واقع در شهرستان فردیس مشکلاتی را ایجاد کرده است به‌طوری‌که با اجرای این طرح خانه برخی از شهروندان در چند متری ریل قطار قرار خواهد گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار