کد خبر: ۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
استاندار اردبیل:
اردبیل – استاندار اردبیل خواستار ساماندهی جاده‌های منتهی به مجموعه گردشگری شهرستان مشگین شهر شد.
به گزارش آرانیوز، مجید خدابخش عصر چهارشنبه در جلسه ستادبازآفرینی شهری اردبیل تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به حجم مسافران و گردشگران مراجعه کننده به پل معلق مشگین شهر نسبت به ساماندهی جاده‌های منتهی به آن اقدام شود.

وی افزود: لازم است شهرداری مشگین شهر ساماندهی، آسفالت و پاکسازی جاده‌ها از سمت تبریز و اردبیل را در دستور کار قرار دهد تا منظر راه‌های ارتباطی مناسبی برای این اثر بهبود یابد.

استاندار اردبیل در خصوص تأمین قیر معابر مشگین شهر نیز اضافه کرد: پیشنهاد شهرداری مبنی بر اختصاص یارانه غیر نقدی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خدابخش همچنین در خصوص ساماندهی تیرهای برق و علمک های گاز که به دلیل تغییربافت شهرها در میانه کوچه‌ها قرار گرفته‌اند، افزود: لازم است با هدف تأمین رفاه عمومی این مهم بدون دریافت هزینه از مالکان انجام شود.

وی افزود: هزینه حفاری که می‌بایست از مالک دریافت شود قابل‌توجه نیست و ادارات متولی با چشم‌پوشی از آن نسبت به جابه‌جایی تیرهای برق و علمک های گاز اقدام کنند.

در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز متذکر شد: واقع شدن علمک ها در وسط معابر به دلیل تغییر بافت شهری است و هر چند ما به این موضوع اقدام می‌کنیم اما لازم است مجوز حفاری از سوی مالک ارائه شود.

به گفته فیروز خدایی در ادامه شهرداری به دلیل خلافی و مطالبات مجوز حفاری صادر نمی‌کند و عملاً بسیاری از جابه‌جایی‌ها انجام نمی‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار