کد خبر: ۲۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
فرماندار اردبیل:
اردبیل – فرماندار اردبیل با اشاره به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در موضوع مناسب‌سازی ساختمان‌ها گفت: عملکرد برخی ادارات مطلوب نبوده و لازم است مناسب‌سازی بدون وقفه دنبال شود.

به گزارش آرانیوز، جواد زنجانی در جلسه مناسب‌سازی محیط شهری شهرستان اردبیل تصریح کرد: برخی ادارات طی سال‌های اخیر اقدامات درخوری داشته‌اند اما عملکرد برخی دیگر پذیرفته نیست.

وی افزود: با توجه به مراجعه شهروندان به ویژه معلولان و جانبازان به ادارات لازم است موضوع مناسب‌سازی به جد پیگیری شده و تمامی ساختمان‌های عمومی و اداری سطح شهر برخوردار از مؤلفه‌های مناسب‌سازی باشند.

زنجانی تأکید کرد: بر اساس قوانین ساختمان‌های جدیدالاحداث مشروط به رعایت اصول مناسب‌سازی می‌توانند پایان کار دریافت کنند و انتظار می‌رود این موضوع به جد از سوی مهندسان ناظر ساختمان پیگیری شود.

فرماندار اردبیل به ضرورت تدوین طرح جامع مناسب‌سازی معابر نیز تأکید کرد و گفت: در واقع تمامی اقدامات می‌تواند منجر به عدالت در خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم از جمله معلولان و جانبازان باشد.

زنجانی با اشاره به مناسب‌سازی ۲۵ مسجد در سطح شهر اردبیل، اضافه کرد: علاوه بر این ۳۲ تابلو جهت پارک خودرو معلولان نصب شده و نصب ۱۵ تابلو دیگر نیز در دستور کار است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار