کد خبر: ۲۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پاسداران یگان حفاظت هواپیمایی نه تنها از حریم هوایی بلکه از حیثیت کشور پاسداری کردند.

به گزارش آرانیوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری بعداز ظهرامروز چهارشنبه در آستانه صدور فرمان امام خمینی در خصوص تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی در پنجم دی ماه ۱۳۶۳، در دیدار جمعی از کارکنان و فرماندهان این سپاه در استان، گفت: بدخواهان انقلاب اسلامی با اقدام به هواپیما ربایی سعی در بی اعتبار کردن نظام داشتند.

وی صدور فرمان تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی توسط امام خمینی را نشانه ای از تیزبینی‌معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پرسنل سپاه حفاظت هواپیمایی با از جان گذشتی و ایثار نه تنها امنیت هواپیماهای کشور را تامین کردند بلکه مانع از دست اندازی دشمنان به آبروی نظام شدند.

آیت الله شبستری همچنین در ادامه روحیه اطاعت محض از ولایت فقیه را اصلی ترین خصیصه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و از مجموعه سپاهیان استان خواست تا با گسترش فعالیت های فرهنگی موجب تسری این روحیه به بطن جامعه ایرانی شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور نیز در این دیدار از موفقیت ۱۰۰ درصدی این مجموعه در انجام ماموریت های محوله خبر داد و گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی از زمان تشکیل در مواجه با بیش از ۱۲۵ مورد اقدام مقدماتی و رسمی به هواپیماربایی مواجه شده است.

حجت الاسلام شهبازی افزود: پاسداران حفاظت هواپیمایی به برکت مجاهدت و از جان گذشتگی توانسته اند تمامی نقشه های شوم دشمنان و بدخوهان نظام را نقش برآب کنند.

وی با بیان اینکه سپاه یگان حفاظت هواپیمایی با در اختیار داشتن ه هزار نفر نیرو در دو قسمت قبل و حین پرواز امنیت مسافران را تامین می کنند خاطر نشان کرد: باتوجه به حجم کاری و تعداد نیروی در اختیار، پرسنل با فشار کاری مضاعفی روبه رو هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور افزود: تعداد استاندارد پرواز برای هر مامور ۱۲ بار در سال می باشد که این رقم برای پاسداران حفاظت هواپیمایی ۱۷ الی ۲۲ مرتبه در ماه است.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بزرگترین رسالت تشکیل سپاه پاسداران قلمداد کرد و اظهار داشت: امروز سپاهیان ایران اسلامی با همان روحیه روزهای مبارزه با طاغوت و دفاع مقدس آماده جانفشانی هستند.

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا کریمیان با اشاره به موفقیت های سپاه حفاظت هواپیمایی استان در تامین امنیت مسافران هواپیمایی خاطر نشان کرد: پاسداران حفاظت هواپیمایی جان خود را ضامن سلامت پرواز ها کرده اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار