کد خبر: ۲۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
ارومیه – مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: باورهای دینی در بین دانش آموزان باید تقویت شود.

به گزارش آرانیوز، فریدون سیدمصطفوی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته همکاریهای آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان و جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان اظهارداشت: آموزش و پرورش خود را برای تربیت نسل انقلابی و مومن برای آینده جمهوری اسلامی ایران متعهد می داند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان گفت: آموزش و پرورش خود را برای تربیت نسل انقلابی و مومن برای آینده جمهوری اسلامی ایران متعهد می داند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه برگزاری مسابقات قرآنی در طول سال، فعالیت ۲۲ دارالقرآن در سطح استان، اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن کریم، برپایی محفل انس با قرآن، شرکت بیش از ۹۵ هزار نفر از دانش آموزان استان در مسابقات درسهایی از قرآن، توزیع ماهنامه های تربیتی را از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان در حوزه قرآن کریم برشمرد.

قدرت الله قاسمی افزود: برگزاری جشن تکلیف، اجرای طرح آموزش عملی نماز، توزیع پوسترها و سی دی های آموزشی نماز، اجرای طرح تقلید و مرجع شناسی، اقامه نماز جماعت در مدارس، ایجاد ۵۵ مدرسه امین در سطح استان و اجرای طرح مبین(یاوران نماز)   نیز برنامه های اجرا شده در حوزه نماز می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های هفته بصیرت، حلی من العسل، برنامه های هفته اول محرم، بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وجدت، برنامه های ایام فاطمیه، اجرای طرح مصباح الهدی و برگزاری نشستهای دینی نیز از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان در حوزه عترت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار