کد خبر: ۲۱۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس:
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت چشم بینا و گوش شنوا ندارد تا مشکل زه‌آب‌های نیشکر را رفع کند،گفت: برای رفع مشکل ناچار به نوشتن نامه خدمت مقام معظم رهبری شدیم.
به گزارش آرانیوز، عبدالله سامری با اشاره به بحث زه‌آب‌های نیشکر اظهار کرد: زه‌آب نیشکر که جاده اهواز را در بر گرفته است، برای شهرستان و همچنین نیروهای مرزی تبدیل به حالت بحرانی شده است.

وی ادامه داد: هر آن ممکن است که دژ زه‌آب‌های نیشکر دچار شکستگی شود که اگر این امر تحقق پیدا کند، ابتدا آب این زه‌آب‌ها وارد شلمچه خواهد شد و زیر ساخت‌های آن جا را به هم خواهد ریخت.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این کشور دولت تدبیر و امید چشم بینا و گوش شنوا ندارد تا این مشکل زه‌آب‌های نیشکر را مشاهده و آن را رفع کند و اکنون حدود ۱۸ تا ۲۰ سال از این مشکل می‌گذرد، اما متاسفانه تاکنون در این رابطه اقدامی انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه این بحث را با رئیس جمهور اعلام کردیم اما رفع آن عملی نشد، عنوان کرد: به وزیران و پایین دستی‌ها این مشکل را اعلام کردیم و به آنها گفتیم اما، آنها فقط کلمه «چشم» را بیان کردند.

سامری اذعان کرد: بر اساس تحقیقاتی انجام شده، به این نتیجه رسیدم که شرکت میرزا کوچک خان دارای آلایندگی است و من نامه محیط زیست آن را در هفته گذشته به دوستان در تهران تقدیم کردم و به آنها گفتم که این نامه خدمت شما است و اگر بعد جلو اقدامات شما را گرفتیم از دست ما ناراحت نشوید.

وی با تاکید بر اینکه در حال پایمال کردن حق ما هستند و آدم فقیر زمانی که دستش به جایی نمی‌رسد، فریاد می‌زند، اذعان کرد: ناچار شدیم که به مقام معظم رهبری نامه بنویسیم و به ایشان اعلام کنیم که در این کشور هیچ کس جوابگوی ما نیست.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از مقام معظم رهبری درخواست داریم همانطور که برای شلمچه و تاسیسات دستور تخریب جاده را دادند، اکنون نیز حکم دهند تا زه‌آب‌های نیشکر را از طریق سیوفنی رد کنند.

وی با تاکید بر اینکه در خرمشهر همه به غیر از مردم آن در حال نفع هستند، گفت: اکنون منطقه آزاد اروند دست خود را بر برخی از زمین‌ها گذاشته است و به ما اجازه تسطیح این زمین‌های کشاورزی را نمی‌دهد، چون که در این زمین‌ها طرح دارند.

سامری با تاکید بر اینکه این زمین‌ها قبل از ورود بخش کشاورزی توسط منطقه آزاد اروند خریداری شده است، بیان کرد: تا زمانی که در محدوده ما دیوارها کشیده و گیت‌ها نصب نشود، ما در محدوده منطقه آزاد نخواهیم بود، بلکه در تلاطم هستیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
2
درود بر حاج اقا سامری
نماینده خوب و محبوب مردم شریف خرمشهر و نماینده خوزستان
الحق که خوزستانی هستی
خدا خیرت بده
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار