کد خبر: ۲۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
مدیرکل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور خبرداد:
مدیرکل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور گفت: با تدابیر سهام داران موسسه و نظر مساعد بانک مرکزی فاز نهایی ادغام با موسسه اعتباری توسعه کلید خورده است.
به گزارش آرانیوز، حمید رضا جهازی امروز پنج شنبه در نشست خبری با بیان اینکه به زودی خبرهای خوشی برای مشتریان و کارکنان موسسه اعتباری آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) خواهیم داشت، اظهار کرد: با تدابیر سهام داران موسسه و نظر مساعد بانک مرکزی فاز نهایی ادغام با موسسه اعتباری توسعه کلید خورده است.

وی افزود: چند روز گذشته بانک مرکزی شخصی را به عنوان مدیر ادغام موسسه اعتباری آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) و موسسه اعتباری توسعه مشخص نمود و در هفته گذشته معارفه وی به عنوان مدیر ادغام این دو مجموعه در دفتر مرکزی برگزار گردید.
مدیرکل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور بیان کرد: "اسماعیل لـله گانی" به عنوان مدیر ادغام دو مجموعه از مدیران خوشنام عرصه بانک داری با سابقه ای درخشان می باشد. از مهم ترین مسئولیت های وی در عرصه مالی – پولی کشور می توان به "عضو هیات مدیره بانک رفاه"، "مدیرعامل بانک رفاه"، "عضو هیات مدیره بانک صادرات" و "مدیرعامل" این بانک یاد کرد.

وی از مهم ترین کارها و عملکرد لـله گانی را مدیریت ادغام "موسسه اعتباری میزان" در بانک صادرات دانست و تصریح کرد: با توجه به تجربه وی در ادغام این دو مجموعه می توان امید داشت در روند ادغام دو مجموعه "وحدت" و "توسعه" به بهترین نحو به سرانجام رسیده و شاهد بهترین اتفاق ها در آینده ای نزدیک باشیم
.
مدیرکل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور در ادامه گفت: به سیاست بانک مرکزی مبنی بر انتصاب مدیر ادغام خوشبین هستیم، چرا که نشان دهنده اراده سامان دادن به موسسات در آن نهفته است. بی شک اگر بانک مرکزی مبنایی برای سامان دادن به اوضاع موسسات نداشت ، چنین حرکات مثمر ثمری را پیگیری نمی کرد و همین انتصاب مدیر ادغام به نحوی تائید بانک مرکزی بر فعالیت موسسه اعتباری آرمان محسوب می شود و لـله گانی نیز در نخستین مصاحبه هایی که با اصحاب رسانه داشته، عنوان کرده است روند ادغام دو مجموعه را تسریع خواهد بخشید
.
وی افزود: در جلسه ای که با لـله گانی در دفتر مرکزی موسسه اعتباری آرمان برگزار شد، وی نوید روزهای خوشی را به کارکنان و مشتریان موسسه اعتباری داد. اراده ایشان سامان دادن به اوضاع ادغام و تسریع در این امر مهم می باشد. بی شک هر دو مجموعه روند تکامل خود را با این ادغام طی کرده و سریعا سیاست گذاری های خود مبنی بر خدمات رسانی آسان و سریع تر به مشتریان را پیش خواهند گرفت.

جهازی در رابطه با شرایط پروسه ادغام و اهداف کوتاه مدت آن افزود: سیاست گذاری پروسه ادغام در دو حالت "کوتاه مدت" و "بلند مدت" قرار دارد. از اهداف کوتاه مدت موسسه تغییر تابلوی شعب با برند توسعه می باشد. بی شک در روزهای آینده شاهد تغییر لوگوی تابلوهای موسسه اعتباری آرمان به موسسه اعتباری توسعه خواهیم بود. این امر در دستور کار دفتر مرکزی هر دو مجموعه بوده و پس از تائیدیه بانک مرکزی و تعیین طرح مصوب در اسرع وقت انجام خواهد شد. همچنین این پیش زمینه ها برای مشتریان و مردم خوزستان با تبلیغات محیطی یادآور کننده در کل کشور ادامه خواهد داشت تا در صورت تغییر تابلو های سردرب شعب مشتریان کاملا آمادگی و اطلاعات کافی داشته باشند و دچار سردرگمی نشوند.

وی ادامه داد: پس از ادغام، تعویض سربرگ ها، مطبوعات و اسناد شعب به نام توسعه می باشد که این مهم نیز پس از تعویض تابلو ها سریعا انجام شده و در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. و در نهایت به عنوان فاز آخر از اهداف کوتاه مدت پروسه ادغام راه اندازی دستگاه های خود پرداز و اتصال به سیستم شتاب خواهد بود.

جهازی اهداف بلند مدت این ادغام را بررسی کرده و گفت: نخستین هدف بلند مدت این پروسه تبدیل شدن به بانک می باشد که دور از انتظار نیست. چرا که در حال حاضر رایزنی های اولیه در این خصوص با بانک محترم مرکزی انجام شده و توافق این مجموعه اقتصادی نیز در زمینه پروسه تبدیل به بانک شدن طی شده است. مساله بعد افزایش تعداد شعب موسسه بوده که در دستور کار قرار دارد که پس از اخذ مجوز نهایی بانک مرکزی در این زمینه نیز اقدام خواهد شد تا خدمت رسانی به مشتریان را بتوانیم بیشتر کنیم.

در ادامه این جلسه جهازی با اشاره به موسسه اعتباری توسعه شرحی از فعالیت این موسسه بیان داشت و عنوان کرد: موسسه اعتباری توسعه اولین موسسه اعتباری کشور محسوب می شود که متصل به سیستم شتاب می باشد. این موسسه در شرکت بورس و فرابورس جایگاه ویژه ای داشته و از دیگر امتیازات موسسه اش اعم از صرافی، بیمه و ... نیز استفاده کرده است. همچنین توسعه تنها موسسه ای در کشور است که در خارج از میهن اسلامی شعبه دارد و همانند بانک صادرات امکان گشایش ال سی و حساب ساتنا دارد.

جهازی در پایان با امیدواری جهت روزهای خوش آینده افزود: بی شک در آینده مشتریان خدمات بهتر و مناسب تری از مجموعه ما دریافت خواهند کرد. امیدواریم با سرلوحه قرار دادن خدمت بی منت به مشتریان همچنان در ارائه خدمات پیشتاز بوده و بتوانیم لبخند رضایت مشتریان استان های خوزستان که حق خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند بر لبانشان بنشانیم. امید است که با اتکال به ذات اقدس باریتعالی، امام غائب، امام شهیدان، معمار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره خدمت گذار مردم ایران اسلامی باشیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار