کد خبر: ۲۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکترلیلا خدری به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان منصوب شد.
به گزارش آرانیوز، در حکم صادر شده توسط دکتر سیدتقی نوربخش آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان منصوب می شوید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون سرکارعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می نمایم.

گفتنی است؛ دکترلیلا خدری پیش از این در سمت های پزشک اورژانس بیمارستان خلیج فارس، پزشک معتمد استان هرمزگان، سرپرست درمانگاه بعثت بندرعباس و رئیس دفتر اسناد پزشکی مدیریت درمان استان هرمزگان فعالیت داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار