کد خبر: ۲۱۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
با سپری شدن فصل پاییز و فرارسیدن فصل زمستان مدرسه ابتدایی حضرت ابوالفظل کوی ابوذر دشت آزادگان متاسفانه هیچ وسیله‌ی گرمایشی ندارد.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، این درحالی است که مسئولان بارها وعده‌ی برطرف کردن این مشکل را داده بودند اما گویا هنوز این مشکل به قوت خود باقیست به‌طوری‌که سیستم گرمایشی در این شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.
با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و برودت هوا، سلامت دانش‌آموزان در مدارس باید در اولویت قرار گیرد اما متاسفانه این دبستان حداقل سیستم گرمایشی البته در گرمای طاقت فرسای خوزستان سیستم سرمایشی را ندارد.
تهیه، تأمین و بهره‌وری از سیستم‌های گرمازا اقدام پراهمیت و حیاتی برای حفظ دانش‌آموزان در شهرها و روستاهای کشور است اما متاسفانه مسئولان شهرستانی و استانی خوزستان به این مورد توجه نمی‌کنند.
در حالی که دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند اما روزانه می‌بینیم حتی به کوچکترین نیاز آنها یعنی وسیله‌ی گرمایشی توجهی نمی‌شود.
مسئولان آموزش و پرورش هوشمندسازی مدارس که بازهم جزو وعده های مغفول مدیران ارشد خوزستانی است پیشکش، حداقل نگذارید سلامت دانش‌آموزان در سرما و گرما به خطر بیفتد.
شماری از مسئولان آموزش و پرورش کمبود اعتبار را مشکل اصلی این موضوع بیان می‌کنند اما سرما زودتر از بودجه به مدارس رسیده است.
نعیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: سال های گذشته تعداد 95 بخاری برای مدارس این شهرستان تامین شده است ولی سوسنگرد بیش از 700 کلاس درس دارد که این تعداد بخاری کفاف ما را نمی کند.
وی اشاره کرد: شرایط برای تحصیل دانش آموزان این منطقه مطلوب نیست که وعده واگذاری کانکس نیز جزو وعده های مغفول شده ماند و در این زمان برخی دانش آموزان در دفتر مدرسه تحصیل می کنند.
وی افزود: از طریق سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان پیگیر حل این مشکلات شده ایم ولی هنوز اقدامی انجام نداده اند.
این مدیر ادامه داد: با توجه به وعده سازمان نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان با باز شدن اعتبارات این مشکل حل می شود اما سرمای سخت این روزها نمی تواند در انتظارطی شدن مراحل اداری بماند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
جامعي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
نوسازي كجا خوب اخه كار كرده
انشا الله با ورود استاندار به اين مورد نوسازي از خواب بيدار بشه
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار