کد خبر: ۲۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸
با پیگیری نماینده دزفول صورت پذیزفت :
با حضور نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، مسوولین شهرداری و رییس اداره راه و شهرسازی دزفول آیین کلنگ زنی احداث ورزشگاه چند منظوره ورزشی در کوی مدرس دزفول صورت گرفت.
به گزارش آرانیوز، عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی ورزشگاه چند منظوره کوی مدرس گفت :با توجه به محرومیت منطقه شرق دزفول و جهت تامین فضای تفریحی ورزشی مردم کوی مدرس و طالقانی احداث ورزشگاه چند منظوره در این منطقه در ستور کار قرار گرفت.

وی افزود : در جلساتی با حضور شهردار و رییس اداره راه و شهرسازی دزفولدر وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت بودجه یک میلیارد تومانی از وزارت راه و شهر سازی جهت ساخت ورزشگاه چند منظوره کوی مدرس اخذ شده است .

پاپی زاده تصریح کرد : زمین محل احداث این ورزشگاه چند منظوره با مشارکت سازمان زمین شهری و شهرداری توسط شهرداری دزفول تامین و به منظور تامین سرانه ورزشی شرق دزفول در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در کنار رفاهیات نظیر آسفالت، سنگ فرش و فاضلاب بحثهای فرهنگی و ورزشی مناطق محروم دزفول در حال بررسی است بیان کرد : جلسات متعددی با آخوندی وزیر راه و همچنین ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت تامین اعتبار لازم جهت ساخت ورزشگاه ،آسفالت مناطق محروم و سنگ فرش بافتهای فرسوده مرکز دزفول شام محلات سیاهپوشان ، صحرابدر، کلانتریان و کرناسیان انجام گرفته و بودجه مورد نیاز این طرح ها تامین شده و اجرای آن آغاز شده است.

ورزشگاه چند منظوره کوی مدرس شامل سالن فوتبال، والیبال و کشتی در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع در کوی مدرس دزفول کلنگ زنی شد که برای احداث آن ده میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که با پیگیری های مهندس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی توسط وزارت راه و شهرسازی پرداخت میشود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار