کد خبر: ۲۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
حويزاوى شهردار آبادان:
در برنامه گفتگوی ویژه خبری آبادان مدیریت جامع شهری حلقه مفقوده مدیریت شهر آبادان عنوان شد.
به گزارش آرانیوز، مشکلات و معضلاتی که، روزهای گذشته پس از نخستین بارندگی پاییزی گریبان مردم آبادان را گرفت، دیروز در برنامه گفتگوی ویزه خبری با حضور آقایان قنبری مدیرعامل بهره برداری شرکت آبفای استان و شریفی فر مدیر آبفای آبادان و حویزاوی شهردار آبادان بررسی شد.
در این برنامه شهردار آبادان ناهماهنگی میان دستگاههای شهر را علت تمام مشکلات کنونی دانست و گفت: لازمه حل تمام مشکلات، یک برنامه جامع هماهنگ میان دستگاههای اجرایی است.
حویزاوی گفت: لایروبی مسیر آبهای سطحی از راه حلهای موقت برای ساماندهی وضعیت شهر است لذا شهر را به سه منطقه تقسیم کردیم تا بتوانیم آن را مدیریت کنیم.
مسئولان آبفا اما در پاسخ به این سوال که برای بارندگی آینده اگر بارش به میزان بارش قبلی باشد چه تدبیری خواهند داشت گفتند: تنها راه چاره فقط افزایش پمپ تخلیه آبهای سطحی است.
در مجموع بکارگیری افزون بر 100 کارگر شهرداری برای لایروبی و افزایش پمپ های ایستگاهها از راهکار های کوتاه مدت شهرداری و آبفا برای کاهش معضلات پس از باران بود.
جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی هم که از طریق خطوط ارتباطی به برنامه پیوست بود با ارائه عملکرد شش ماهه خود، از عملکرد آبفای استان ابراز نارضایتی کرد و خواستار برنامه ریزی دقیقتر شد.
نظرشما
پربازدیدها