کد خبر: ۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
مصوبه ما درباره خودروها بر این مبنا بوده که خودروهایی که با شماره منطقه آزاد پلاک شده‌اند فقط باید در محدوده قانونی مصوب مناطق آزاد تردد کنند /چنانچه این خودروها در خارج از محدوده قانونی مصوب مشاهده شوند باید توسط نیرو انتظامی متوقف شوند
به گزارش آرانیوز،مصوبه ما درباره خودروها بر این مبنا بوده که خودروهایی که با شماره منطقه آزاد پلاک شده‌اند فقط باید در محدوده قانونی مصوب مناطق آزاد تردد کنند /چنانچه این خودروها در خارج از محدوده قانونی مصوب مشاهده شوند باید توسط نیرو انتظامی متوقف شوند
 دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور درباره شروع به کار دروازه‌های ورودی منطقه آزاد اروند، گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان خوزستان گمرک این موضوع را پذیرفت و همواره تمکین می‌کند و نمی‌گوید که مصوبه دولت را اجرا نمی‌کنیم.

اکبر ترکان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آبادان در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه ما درباره خودروها بر این مبنا بوده که خودروهایی که با شماره منطقه آزاد پلاک شده‌اند فقط باید در محدوده قانونی مصوب مناطق آزاد تردد کنند.

وی تصریح کرد: خروج این نوع خودروها از این مناطق غیرقانونی بوده و ازنظر ما قابل‌قبول نیست و باید از تردد آن‌ها در خارج از محدوده مصوب ممانعت به عمل بیاید.

مشاور رئیس‌جمهور درباره خودروهایی که در استان خوزستان از منطقه خارج‌شده‌اند، اعلام کرد: نیروی انتظامی باید از تردد خودروهای با پلاک مناطق آزاد در سرزمین اصلی جلوگیری کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور افزود: چنانچه این خودروها در خارج از محدوده قانونی مصوب مشاهده شوند باید توسط نیرو انتظامی متوقف شوند.

وی درباره شروع به کار دروازه‌های ورودی منطقه  آزاد اروند، عنوان کرد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان خوزستان گمرک این موضوع را پذیرفت و همواره تمکین می‌کند و نمی‌گوید که مصوبه دولت را اجرا نمی‌کنیم.

ترکان اظهار کرد: ولی یک سری نکات موردنظر گمرک است و قرار است یک فرد از طرف رئیس‌جمهور به موضوع ورود کند که آقای فروزنده ( عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه  آزاد اروند) به همین منظور در نظر گرفته‌شده است و مورد استقبال گمرک نیز قرار گرفت.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اعلام کرد: قرار است این موضوع بررسی شود تا اگر منطقه آزاد اروند نکات موردنظر گمرک را محقق کرده باشد استقرار در دروازه‌های خروجی نهایی شود.

منبع:امید خوزستان

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار