کد خبر: ۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
شهردار آبادان از اجرای طرح «شهردار محله» در این شهر خبر داد.
به گزارش آرانیوز، محمد حویزاوی با اشاره به این‌که طرح شهردار محله در مراحل بررسی و تدوین نهایی خود است افزود: هدف از اجرای طرح شهردار محله، ارتقای سطح فرهنگ مشارکت و حس مسئولیت‌پذیری شهروندان در عمران و آبادانی شهر است.
وی ادامه داد: شهردار محله به عنوان واسطه و پلي ميان مردم، شوراي شهر و شهرداري است و با توجه به این‌که شهرداری در مباحث عمرانی و آبادانی در سطح محلات هزینه‌های فراوانی می کند، شهرداران محلات می‌توانند با مشاوره به شهرداری و بیان کارشناسانه مشکلات محلی، مشارکتی فعال داشته باشند.
شهردار آبادان تصریح کرد: فاز اجرایی و آغازین این طرح که با هدف خدمت رسانی بهتر و آسان تر به همشهریان انجام می شود اواخر هفته جاری در محله سده و پس از اطلاع رسانی به ساکنین در یکی از مساجد آن محل برگزار می شود.
حویزاوی تصریح کرد: در هفته های بعد این طرح در تمامی محلات شهر ادامه خواهد یافت و از شهروندان می خواهیم در این طرح بسیار خوب کمک کنند تا بتوانیم آسیب ها و معضلات محلات شهر را کاهش دهیم و در نحوه زندگی شهرنشینی، توسعه و مدیریت شهری گامهای موثری برداریم.
مدیر سامانه شهری آبادان در پایان خاطرنشان کرد: طرح شهردار محله حرکت خوبی است و باعث می‌شود مردم نسبت به وظایف خودشان در بحث شهروندی آگاهی بیشتری بیابند و همچنین از اقدامات شهرداری نیز مطلع شوند، در واقع شهردار محله‌ها بازوهای اجرایی و تعاملی شهرداری در مناطق خواهند بود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار