کد خبر: ۲۱۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
این سومین پرونده سنگین ارتشاء در وزارت راه و شهرسازی است که توسط نهاد امنیتی مزبور با قاطعیت بررسی و رسیدگی شده است و امید است مسئولان محترم قضایی اطلاع رسانی مناسبی از پرونده مزبور داشته باشند تا این پرونده دچار ملاحظات سیاسی قرار نگیرد
به گزارش آرانیوز،به نقل رجا نیوز بعد از فساد مالی در شهر جدید "هشتگرد” و "اندیشه” توسط مدیران دولت یازدهم اینبار گویا ارتشاء دولتی به پروژه ۶هزار میلیاردی مسکن مهر پردیس رسیده است.

 حدود ۳ ماه از عدم حضور سه مدیر شرکت عمران شهرهای جدید و شهر جدید پردیس می گذرد!

«ح.و» مدیرعامل سابق شهرجدید پردیس که بعد از گزارش ناکارآمدی وی توسط یک نهاد امنیتی به ریاست جمهوری، از شرکت شهر جدید پردیس رفت و سمتی بالاتر در شرکت عمران شهرهای جدید گرفت، این روزها سر کار حاضر نیست!

 

«م.ع» عضو هیات مدیره شهر جدید پردیس و از معاونان اصلی مدیرعامل این شهرجدید هم در دوران وزارت آخوندی به این سمت منصوب شده بود هم چندی است سرکار خود حاضر نمی شود!

 

و اما «ح.ا» دیگر معاون مدیرعامل پردیس هم گوبا به دونفر فوق اضافه شده است و حدود سه ماه است که در محل کار خود غیبت می خورد!

 

پیگیری های میدانی خبرنگار مسیرآنلاین نشان می دهد که حدود ۳۰ پیمانکار از پروژه ۶هزار میلیاردی مسکن مهر پردیس توسط یه نهاد امنیتی دولتی احضار شده اند و مورد بازخواست قرار گرفته اند

 

صحبتهای غیررسمی پیمانکاران مزبور نشان می دهد که احتمالاً سنگین ترین پرونده ارتشاء در ایران قرار است به نام وزارت راه و شهرسازی و در زمان آخوندی و نریمان (معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرهای جدید) ثبت شود.

 

۶۳۶۱۲۴۷۱۹۳۴۳۴۱۲۲۵۰

نریمان مدیرعامل شرکت شهرهای جدید

 

جالب آنکه در حین شروع احضارها و بازخواستها، یکمرتبه استعفای «ح.و» نوشته و توسط نریمان مدیرعامل شهرهای جدید پذیرفته می شود! شاید این استعفا هم از نوع استعفای پورسیدآقایی مدیرعامل راه آهن ارزیابی شود

 

شنیده های خبرنگار ما از پرونده مزبور حکایت از رشوه گیری با محوریت سه نفر فوق به میزان حدود ۳۰ میلیارد تومان دارد که حتی ممکن است رقم فوق افزایش هم پیدا کند؛ از طرف دیگر نکته قابل توجه اینکه ممکن است پای افرادی در سمت بالاتر به این پرونده باز شود.

 

با توجه به اینکه طی ده روز گذشته شخص دیگری برای بازخواست و بازجویی توسط نهاد امنیتی مزبور احضار نشده است، پیش بینی می شود پرونده مزبور در حال جمع بندی نهایی برای ورود به رسیدگی قضایی باشد؛ این سومین پرونده سنگین ارتشاء در وزارت راه و شهرسازی است که توسط نهاد امنیتی مزبور با قاطعیت بررسی و رسیدگی شده است

 

امید است مسئولان محترم قضایی اطلاع رسانی مناسبی از پرونده مزبور داشته باشند تا این پرونده دچار ملاحظات سیاسی قرار نگیرد.

 

بعد از استعفای رئیس سازمان هواپیمایی (سانحه هوایی) و استعفای مدیرعامل راه آهن (سانحه ریلی) باید منتظر ماند و نگریست که بعد از آشکار شدن ابعاد این پرونده سنگین فساد مالی قربانی بعدی بقای آخوندی، نریمان (معاون وزیر و مدیرعامل شهرهای جدید) است!؟

منبع: رجا نیوز

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
این هم یک مهر دیگر بر دولت تدبیر
مبارک است
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار