کد خبر: ۲۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
خرمشهر - با برگزاری مراسمی، کاظم بهردینی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خرمشهر معارفه شد.
به گزارش آرانیوز، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان عصر دوشنبه در این مراسم معارفه، بومی بودن و داشتن تخصص را دو عامل در انتخاب معاونین سیاسی شهرستان های استان دانست.

علی حسین حسین زاده به انتخاب کاظم بهردینی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر اشاره و اظهار کرد: انتصاب بهردینی با معرفی فرماندار خرمشهر بوده است و با توجه به اینکه وی از خانواده فرمانداری خرمشهر با فردی با ارتباطات بالاست برای انتخاب وی زمان زیادی صرف نشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از داشتن چهار راهبرد برای رفع مشکلات استان خبر داد و گفت: یکی از این راهبرد ها حرکت دادن چرخه معیشتی در استان به تبع آن در شهرستان هاست.

وی با تاکید بر اینکه منظور از بهبود معیشت رفع مشکلاتی همچون بیکاری و ایجاد بنگاه های اقتصادی نیست، توضیح داد: معیشت به تعبیری توجه به حوزه اقتصاد از دیدگاه اجتماعی و برنامه ریزی برای حرکت چرخه های اقتصادی با این دیدگاه است.

حسین زاده بر لزوم توجه به اقتصاد مبتنی بر منابع داخلی تاکید و آن را از رهنمودهای امام خمینی و رهبری دانست.

وی اظهار کرد: تکیه بر منابع داخلی با توجه به تحریم ها و دشمنی ها یک اصل ضروری است و باید به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک شعار استراتژیک عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه شورای اداری خرمشهر با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان پس از هفت ماه بدون متصدی بودن معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر، «کاظم بهردینی» یکی از پرسنل فرمانداری خرمشهر به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر منصوب شد.

بهردینی سابقه حضور در رسانه ملی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار