کد خبر: ۲۰۳۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
جمعی از عشایر بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام طی نامه ای اعتراضی خواستار رسیدگی فوری نسبت به مشکلات این شهرستان توسط نماینده مردم این حوزه ها شدند.
به گزارش آرانیوز، متن نامه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

نماینده محترم ماهشهر جناب آقای علی گلمرادی با وزیر بهداشت، وزیر راه و ترابری، معاون وزیر نیرو، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست قهر است و در سفرهای استانی وزرا را همراهی نمی کند. دود این قهر به چشم مردم مظلوم و محروم وارد می شود، کشت زر و شیخ مجید ناصری بهترین امتیازات را برای بهبهان و شادگان از وزیر بهداشت می گیرند اما متاسفانه ما هنوز اندرخم بیمارستان یک خیر در ماهشهر هستیم که سنگینی سربندر و هندیجان را هم بردوش خود دارد که یازده مرتبه نیز گلمرادی از این طرح سرزده بازدید کرده بود.

آقای گلمرادی جاده ماهشهر به هندیجان قتل گاه مردم است که شما نیزاین جمله را در مجلس آن هم با شور تبلیغاتی بیان کردید یا جاده امیدیه که هر روز در آن شاهد حوادث ناگواري هستیم اما در این زمان که وقت ثمر شده، موقع قهر شما فرا رسیده، جای تاسف است که نماینده با وزیر قهر کند شما به این وزیر طرح سوال هم نکردیده اید پس اعتراض و همراهی نکردن چیست؟

جاده جایزون 15 کیلومتر و جاده روستاهای جراحی 15 کیلومتر طول دارند، به جای غوغا سالاری و تحریک کردن ها و 7 ماه هدر دادن زمان برای این مسائله بی ارزش اندک تفکری میکردید و با همراهی وزیرجاده ها و به گفته اینجانب قتل گاه را سر و سامان میدادید.

نماینده شادگان از وزیر بهداشت امتیاز دانشگاه علوم پزشکی برای تربیت پزشک  از جوانان بومی شادگان و همچنین راه اندازی بخش زایمان و هزاران امتیاز دیگر گرفته اند همچنین سایر نمایندگان به همین منوال، اما متاسفانه نماینده ما قهر می کند، آقای مهندس گلمرادی میدانید دانش آموزان روستاهای جراحی با چه مشقت و سختی خود را به مدارس شان در شهر می رسانند؟

امتیاز ترمیم و بهسازی جاده جراحی ازوزیرگرفتن بهتراست؟ یاقهرکردن وفریب مشاوران خود را خوردند؟

ما مردم هستیم که 4 سال دیگر باید بدون جاده، بدون پزشک، بدون هوای سالم، بدون آب کشاورزی و معظل بیکاری را باید متحمل شویم.

جمعی از عشایر حوزه انتخابیه

انتهای پیام/

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
1
مردم ما تازه متوجه شدند كه به چه كسي راي داده اند؟!
دور بعد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
2
کاندیداهای دور بعد میتوانند منوچهر حیاتی .حبیب اغاجری.دانشیار.امیر حیات مقدم.و خلیل برادر امیر باشند.
البته این ها احتمالی هستند.
کریم فدعمی و همچنین فدعمی فرماندار سابق اهواز هم ممکن است شرکت کنند.
خود گلمراد هم یکی از کاندیدا میتواند باشد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار