کد خبر: ۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
با روی کار آمدن دولت مذاکرات، قراردادهایی به صورت مخفیانه و محرمانه به امضا می رسد که خطر آن تا سالها گریبان گیر این مردم خواهد بود. برجام و fatf و ipc یاهمان قراردادهای نفتی نمونه هایی بر این مدعا هستند.
به گزارش آرانیوز، بسیج پیام نور رامهرمز در راستای شفافیت و روشنگری این قراردادها که توصیه و مطالبه رهبر معظم انقلاب به مسئولان و نخبگان بود. تصمیم گرفت همایشی را با حضور جدی مخالف این قراردادهای نفتی برگزار کند.

 تبلیغات وسیعی در سطح شهرستان صورت گرفت چه مجازی چه حقیقی. هماهنگی های لازم هم صورت گرفت. اما اقبال محمدیان با برداشتی عجیب، مانع از حضور خادمی شد. وی با بیان اینکه این برنامه درحوزه استحفاظی بنده است و باید اجازه گرفته می شد عملا خود را همه کاره شهرستان معرفی کرد. و تفسیر به رای جالبی را از حوزه اختیارات خود، به نمایش گذاشت.

در اینجا چند سوال از محمدیان به عنوان نماینده مردم پیش می آید که آیا چون شما نماینده هستید حق دخالت در تمام امورات سایر قوا را دارید؟

آیا سخن از قراردادهای ننگین جدید نفتی که گوش فلک را کر کرده است و مطالبه جدی رهبری هستند. در محیط دانشگاه ایرادی دارد؟

آیا بسیج دانشگاه که زیر نظر سپاه کار می کند. باید برای سخنرانان خود در دانشگاه، از شما رخصت بگیرد؟

شما در چه جایگاهی قرار دارید که برای سپاه و بسیج تعیین تکلیف می کنید؟

از مردم رامهرمز معذرت خواهی می کنیم که پول بیت المال فقط بخاطر دخالت بی جای نماینده این شهر به هدر رفت.

از شما معذرت خواهی می کنیم که دایره اختیارات نماینده چنان گسترده شد که در حوزه استحفاظی اش در تمام مسائل اعمال فشار می کند.

بسیج دانشجویی باتوجه به رسالت خود،با برگزاری برنامه های روشنگری برای دانشجویان بااستفاده ازسخنرانان انقلابی، نه ازشما و از هیچ حزبی اجازه نخواهد گرفت.

 به نقل از مسئول بسیج پیام نور، چندین بار با شخص اقبال محمدیان و رییس دفتر وی ارتباط گرفتیم و خواهان حضور ایشان در دانشگاه برای ارائه برنامه شدیم که ایشان نپذیرفتند. با هماهنگی مسئول بسیج پیام نور با خادمی، مقرر شد 3 آبان در جمع دانشجویان حضور یابند و درباره قراردادهای جدید نفتی شفاف سازی کند.


 به تبع آن رییس دانشگاه، که با فشار نماینده به این سمت رسید، علیه این برنامه موضع گیری کرد و گفت: اجازه حضور خادمی را نخواهم داد هر شخصی بیاید جز خادمی که در نهایت رییس دانشگاه از حضور مردم جلوگیری کرد و دانشجویان به نشانه اعتراض مقابل درب اصلی دانشگاه تجمع  و علیه نماینده و رییس دانشگاه موضع گیری کردند.

سجاد منگشتی زاده
مرجع: افق رامهرمز
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار