کد خبر: ۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اعلام خبر بارش باران در اکثر جاده های کشور به رانندگان توصیه کرد در جاده های بارانی با سرعت مطمئنه تردد کنند.
به گزارش آرانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک محور ساوه - تهران و پاکدشت - تهران ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس در اکثر محورهای استان گیلان و غرب استان مازندران بارش باران گزارش شده است. در سایر محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام اعلام شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محدودیت های ترافیکی پایان هفته نیز گفت: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد با کندی صورت می گیرد.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: کمربندی دهلران محور فرعی اولنگ - شاهرود نیز به دلیل ایمن سازی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار