کد خبر: ۲۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
اراک- حسن روحانی رئیس دولت یازدهم در سی و دومین سفر استانی دوره ریاست جمهوری خود، صبح یکشنبه دوم آبان ماه وارد فرودگاه شهر اراک شد.
به گزازش آرانیوز، حجت الاسلام حسن روحانی در سی و دومین سفر استانی خود صبح روز یکشنبه وارد اراک شد و در فرودگاه اراک مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

مراسم استقبال و سخنرانی عمومی در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک، برنامه های صبح روز یکشنبه رئیس جمهور در اراک است.

۱۹نفر از اعضای کابینه، رئیس جمهور را در سفر به استان مرکزی همراهی می کنند که از آن جمله می توان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر اطلاعات، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، معاون رئیس جمهور در امور میراث فرهنگی و گردشگری، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، معاون حقوقی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور مجلس و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اشاره کرد.

رئیس جمهور طی این دو روز در شهرهای اراک و خمین، زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی حضور خواهد یافت و وزرای وی نیز در سایر شهرستان ها برای برگزاری جلسات با مسئولان شهرستانی، افتتاح طرح ها و بررسی مشکلات منطقه حضور می یابند.

دیدار با نخبگان استان، نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی استان مرکزی و افتتاح ویدئو کنفرانسی طرح های عمرانی از جمله برنامه های این سفر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار