کد خبر: ۲۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
محسن ادهمی امروز اظهار داشت: اتفاق تلخی مبنی بر ضرب و شتم پرستار از سوی یکی از بیماران بستری شده مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی در شب گذشته اتفاق افتاده است.

به گزارش آرانیوز، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی دکتر محمدرضا جعفریان را به سمت مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل منصوب کرد.

متن حکم صادر شده از سوی دکترسیدتقی نوربخش بدین شرح است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا جعفریان

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده حضرتعالی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل منصوب می گردید.

همچنین تا نهایی شدن ساختار در حال تدوین سازمان و در راستای محدود کردن حوزه اجرایی زیر نظر مستقیم مدیرعامل و بر اساس ماده ١٥ اساسنامه مدیریت ادارات کل امور بین الملل و اداره کل دفتر مدیرعامل و مسئولیت حوزه مشاورین، حسابرسی داخلی واحدهای بیمه ای و درمانی و نظام پاسخگویی به بیمه شدگان به جنابعالی تفویض می گردد.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه با توجه به منافع و مصالح سازمان نسبت به هماهنگی های مربوط به تعاملات فیمابین معاونین سازمان، تشکیل منظم شورای معاونین تشریک مساعی در ارتباط با مکاتبات درون و برون سازمان و همچنین مدیریت ادارات کل فوق الذکر موفق باشید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم. 

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیریت بیمارستان میلاد، ریاست پلی کلینک های سازمان تأمین اجتماعی و ریاست شورای پزشکی استان تهران از جمله سوابق مدیریتی دکتر جعفریان است.»

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار