کد خبر: ۱۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
معاون سابق استاندار خوزستان در مراسم تودیعش:
معاون سابق سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: این سه سال با هر ترتیبی که بود، گذشت ولی تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا شرایط برای فعالیت های سیاسی در استان فراهم شود.

به گزارش آرانیوز، فرج اله خبیر پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تودیع خود در استانداری خوزستان اظهار کرد: سوگواری این ایام به همه گوشزد می کند که باید در راه اسلام با عزمی راسخ حرکت کرده و در راستای تحقق اهداف اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: به هر حال روز موعود تودیع فرا رسید و تشکر می کنم از اینکه بار سنگین این مسئولیت از دوش من برداشته شد. در طول سه سالی که در معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر من گذشت تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن کارها انجام دادم.

خبیر با اشاره به اینکه هنگام انتصاب در این پست به اصرار مقتدایی مجددا به عرصه خدمت برگشتم، گفت: در تغییر دولت ها همیشه توقعات و انتظارات بسیار افزایش پیدا می کند و من آمدن و رفتن دولت های بسیاری را دیدم.

معاون سابق استاندار خوزستان ادامه داد: متاسفانه هرچه جلوتر می آمدیم ناخالصی ها نیز بیشتر شد به عنوان نمونه قبلا شاهد این نبودیم هر کسی به هر قیمتی پستی را مطالبه کند ولی در این سه سال افراد مختلفی به دنبال گرفتن پست، فشارهایی را وارد کردند.

خبیر تصریح کرد: به هر حال بر هیچ کسی پوشیده نیست که هنگام انتصابات باید شرایط مختلف فرد منتخب را سنجید که از آن جمله می توان به توانمند بودن اشاره کرد. این سه سال با هر ترتیبی که بود، گذشت ولی تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا شرایط برای فعالیت های سیاسی در استان فراهم شود.

وی بیان کرد: بارها به مسئولان اجرایی استان از جمله فرمانداران تاکید شد تا شرایط را برای فعالیت گروه ها، احزاب و سازمان های مردم نهاد در استان فراهم کنند. طی این سال ها تعداد احزاب به شکل بی سابقه ای افزایش پیدا کرده و به خوبی توانستیم یک نشاط و دگرگونی را در سطح فضای سیاسی استان ایجاد کنیم.

معاون سابق سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد نیز گسترش چشمگیری داشته و طی این چند سال شاهد رشد بالای ۲۰۰ درصدی در تعداد سازمان های مردم نهاد خوزستان بودیم.

خبیر با اشاره به روبرو بودن با چالش های زیاد در استان خوزستان عنوان کرد: در حوزه کارگری با وجود رکود و مشکلات اقتصادی کشور و به تبع آن خوزستان اما چالش کارگری عمیقی در این استان نداشتیم. نه اینکه مشکلاتی در این زمینه نبود بلکه مدیریت برای حل مشکلات به خوبی انجام شد.

 در این مراسم از خدمات فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تقدیر و علی حسین حسین زاده به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان معارفه شد.

IMG_7918.JPG

IMG_7939.JPG

IMG_7983.JPG

IMG_7882.JPG

IMG_7932.JPG

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار