کد خبر: ۱۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
استاندار بوشهر طی احکام جداگانه ای که امروز در اختیار دو تن از مدیران قبلی و فعلی خویش گذاشت زمینه تغییراتی را در استان ایجاد کرد
به گزارش آرانیوز، در یکی از این احکام ، قائم مقام معاون امور عمرانی و مدیرکل دفتر شهری، روستایی و شوراهای استانداری بوشهر منصوب شد.

بر اساس این گزارش ،مصطفی سالاری برای نخستین بار، حکم قائم مقامی معاونت امور عمرانی خود را به یکی از مدیران نزدیک خود یعنی مهرداد ستوده (مشاور و مدیرکل سابق حوزه استاندار بوشهر) صادر کرد.

مهرداد ستوده که دانشجوی مقطع دکتری مهندسی شیمی دانشگاه خلیج فارس است، طی همین حکم به سمت مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر هم منصوب شده است که به لحاظ ادغام حوزه های امور شهری و روستایی، مسئولیت این حوزه مهم و گسترده و نظارت بر امور شهرداری ها و دهیاری ها و شوراهای استان به طور همزمان به وی سپرده شده است.

به نظر می رسد استاندار بوشهر با توجه به تجارب علمی و عملی ستوده در حوزه های مرتبط با نفت و گاز و امور عمرانی، به منظور ایجاد برنامه مدون و هدهمند و اعمال تحرک و تقویت بیشتر در پروژه های حوزه شهر و روستا چنین حکمی را ابلاغ کرده است.

در سابقه فعالیت و مدیریت ستوده در سطوح مختلف صنایع بالادستی و پایین دستی وزارت نفت رزومه ای از جمله در شرکت هیوندای کره جنوبی و آجیپ ایتالیا با سمت ناظر ارشد پایپینگ در راه اندازی فازهای 4 و 5 پارس جنوبی ، در شرکت ملی نفت ایران ـ زاگرس جنوبی، مسول بهره برداری سایت گازی KD منطقه عملیاتی نار کنگان ، در شرکت ملی نفت ایران ـ زاگرس جنوبی، عضو گروه راه اندازی میادین گازی هوش و مسئول بهره برداری سایتهای گازی وراوی و تابناک  ، در شرکت ملی گاز ایران با سمت مدیر پروژه راه اندازی و رئیس اداره گاز شهرستان تنگستان ، در شرکت ملی گاز ایران با سمت رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر، عضو هسته گزینش استانداری بوشهر ، مدرسی دانشگاه های آزاد و پیام نور استان بوشهر، تالیف کتاب و ارایه مقالات متعدد در حوزه تخصصی نفت دیده می شود.

در حکمی دیگر استاندار بوشهر ، حسن ابراهیمی را به عنوان دومین مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر در دوره استانداری خود منصوب نمود.

ابراهیمی پیش از این فرماندار بوشهر بود که فروردین امسال جای خود را به عباس جمشیدی داد و بر اساس آن، برخی رسانه ها این تغییر را کنار کشیدن اعتراضی ابراهیمی از سمتش به منظور جلوگیری از دخالت استانداری در امور محوله به وی عنوان کردند.

گفتنی است حسن ابراهیمی قبل از حضور 14 ماهه در فرمانداری بوشهر هم حدود یکماه به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر منصوب شده بود و پیش از آن در دولت هشتم سابقه فرمانداری شهرستان دشتی را نیز در کارنامه خود دارد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار