کد خبر: ۱۹۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
سرانجام خبرهایی که در هفته های اخیر نقل محافل خبری خوزستان بود رنگ واقعیت به خود گرفت و حسین زاده رسما به عنوان معاون سیاسی اجتماعی استانداری منصوب شد.
به گزارش آرانیوز، به نقل از استانداری خوزستان، طی احکامی جداگانه از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی حسین حسین زاده به سمت سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری، سید علی بحرینی مقدم به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و اموربین الملل، اسحق مرادی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل و محسن بیرانوند به عنوان سرپرست فرمانداری ایذه منصوب شدند.

حسین زاده جایگزین فرج الله خبیر در معاونت سیاسی اجتماعی و بحرینی مقدم نیز جایگزین مهرداد نیکو شده است.

در حکم استاندار خوزستان خطاب به حسین زاده آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب می گردید. امید است با هماهنگی دستگاه های اجرایی در انجام وظایف محوله کوشا باشید.  

در حکم شریعتی خطاب به سرپرست  معاونت سیاسی اجتماعی آمده است: توسعه و حمایت از فعالیت احزاب در جهت جلب مشارکت سیاسی جامعه، جلب مشارکت مردمی در آبادانی و بهبود کیفیت زندگی جامعه با تقویت سازمان های مردم نهاد، برنامه ریزی در جهت تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی اجتماعی استان در حوزه آموزش و پرورش، آموزش عالی، سلامت، ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه و تلاش در جهت برگزاری انتخابات الکترونیک و اعتمادسازی مردم از موارد مورد انتظار از این معاونت است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خوزستان که پیش از این ریاست دانشگاه علمی و کاربردی خوزستان را بعهده داشت، در کارنامه خود دو دهه فعالیت دانشگاهی نیز دارد. وی که دانش آموخته دانشگاه های علامه طباطبایی و تربیت مدرس تهران است، دارای دکترای جامعه شناسی و نیز دارای تالیفاتی در این زمینه است. حسین زاده در دوران دفاع مقدس از نیروهای قرارگاه نصرت و تحت فرماندهی سردار شهید علی هاشمی بود.

همچنین در حکم شریعتی به بحرینی مقدم نیز تصریح شده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری منصوب می شوید. توسعه تجارت خارجی خصوصا با کشورهای همسایه، تنظیم بازار، رشد سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار و اشتغال استان و هماهنگی مابین بخش های اقتصادی و امور بین الملل از جمله وظایف اصلی آن معاونت می باشد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک، مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان آبادان، شهردار آبادان، ریاست شورای سازمان عمران شهری آبادان، ریاست شورای سازمان پارکهای شهر آبادان، ریاست شورای سازمان آتش نشانی شهر آبادان، مدیریت مرکز پزشکی آموزشی و درمانی لقمان حکیم و مدیریت مرکز پزشکی آموزشی و درمانی شهدای تجریش در سوابق کاری وی دیده می شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
استان خوزستان استان حساسی است یقیننا انتصاب مدیر جدیدبادرایت شکل گرفته است جناب خبیر هم زحمات بسیاری کشیده اند که میبایست از ایشان تقدیر ویژه بشود به خصوص در شرایطی که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک میشویم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار