کد خبر: ۱۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
بندرعباس - عباس شیرخانلو به پیشنهاد استاندار هرمزگان و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب شد.
به گزارش آرانیوز، به نقل از استانداری هرمزگان، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی عباس شیرخانلو را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

در متن حکم وزیر کشور خطاب به عباس شیرخانلو آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم استان هرمزگان و تایید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب می نمایم.

ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوۀ عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها، از اهم وظائفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام کنند.

شایان ذکر است؛ پیش از این مسعود دالمن سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بود. همچنین عباس شیرخانلو پیش از این مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار