کد خبر: ۱۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
یزد ـ بازرس کل استان یزد با اشاره به نظارت‌های دوره‌ای بر روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان یزد گفت: ما به دنبال مچ‌گیری از مدیران نیستیم بلکه به وظیفه نظارتی خود عمل می کنیم.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام اکبر طالبی ظهر یکشنبه در جلسه ای که به منظور استقرار سه بازرس سازمان بازرسی استان یزد در فرمانداری تفت برگزار شد، اظهار داشت: مدیران سرمایه های این نظام هستند و معتقدیم برای رسیدن به جایگاه خود تلاشهای بسیاری انجام داده اند بنابراین به دنبال زیر ذره بین گذاشتن یا مچ گیری آنها نیستیم.

وی بیان کرد: ما پشتیبان مدیران هستیم و تلاش می کنیم آنها را از سوء جریان ها حفظ کنیم اما آنها نیز باید با مراقبت، دقت و اشراف بر قوانین، خود را از لغزش و بی قانونی حفظ کنند.

طالبی عنوان کرد: عملکرد برخی مدیران نباید سبب وارد شدن خدشه به اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب باشد بنابراین ما به دنبال این هستیم که با نظارت های خود، سوء جریان‌ها را به حسن جریان تبدیل کنیم.

وی با بیان اشاره به اینکه به دنبال پرونده سازی برای مدیران نیستیم، تصریح کرد: عمده فعالیت های سازمان بازرسی با تذکر، هشدار و نامه های کتبی انجام می شود و در بسیاری موارد نیز مسائل حل و برطرف می شود.

مدیرکل بازرسی استان یزد با اشاره به اینکه مدیران استان یزد همکاری خوبی با سازمان بازرسی دارند، عنوان کرد: حضور سازمان بازرسی در یک اداره و استقرار بازرسان به معنای وقوع یک سوء جریان در آن دستگاه نیست بلکه بازرسان به صورت دوره ای در دستگاه‌ها استقرار می یابند.

طالبی از مردم شهرستان تفت خواست با توجه به استقرار یک هفته ای بازرسان اداره کل بازرسی استان یزد در فرمانداری تفت، اگر مواردی از تخلفات قانونی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را مشاهده کرده‌اند، با بازرسان در میان بگذارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار