کد خبر: ۱۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
در آیینی که به مناسبت گرامی داشت روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان شرکت برتر در زمینه آموزش HSE در سال ۱۳۹۴ تقدیر گردید
به گزارش آرانیوز؛ طی این آیین که در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با حضور مدیران و روسای بخش های مختلف این شرکت و شرکت های تابعه آن برگزار گردید از زحمات یک ساله کارکنان بخش ایمنی ، بهداشت و محیط زیست مناطق نفتخیز جنوب بعنوان بزرگترین تولید کننده نفت کشور تجلیل بعمل آمد .
در این مراسم لوح تقدیر حوزه آموزش HSE که توسط مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امضاء گردیده به پاس تلاش و رعایت اصول ایمنی و صیانت از عوامل موثر تولید به مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اهداء گردید .
لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با گستره عملیاتی ۲۷۰۰۰ کیلومتر مربع یکی از وسیع ترین شرکت های بهره بردار نفت و گاز کشور است که وجود رودخانه ها ، سد ها و دریاچه های متعدد به همراه ارتفاعات و کوه های بلند و راه های دسترسی سخت گذر فعالیت های عملیاتی و تولیدی را در این شرکت با حساسیت و سختی بسیار مواجه ساخته. از این رو توجه به محیط زیست و رعایت اصول ایمنی از جمله توجهات مدیریت این شرکت می باشد .
%d9%84%d9%88%d8%ad-%d8%aa%d9%82%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86%db%8c
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار