کد خبر: ۱۹۶۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
حیدر بریدی سرپرست بنیاد مسکن استان با تایید دکتر سالاری و بروز لیاقت های کاری از سوی علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بعنوان مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر منصوب شد. از حدود دو سال پیش و در پی انتقال ابراهیم فرزانه به مدیرکلی بنیاد مسکن کهکیلویه و بویراحمد، این اداره در استان بوشهر توسط حیدری بریدی به صورت سرپرستی اداره می شد.
به گزارش آرانیوز، حیدر بریدی سرپرست بنیاد مسکن استان با تایید دکتر سالاری و بروز لیاقت های کاری از سوی علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بعنوان مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر منصوب شد. از حدود دو سال پیش و در پی انتقال ابراهیم فرزانه به مدیرکلی بنیاد مسکن کهکیلویه و بویراحمد، این اداره در استان بوشهر توسط حیدری بریدی به صورت سرپرستی اداره می شد.
وی از نیروهای بومی و پرتلاشی است که مدتهاست ثابت کرده کسی مثل او نمیتواند در این‌برهه با همه دست تنگی ها جور این سازمان  پرکار رابکشد. مهندس بریدی دراین مدت انقدر تلاش کرد تا هیچ بهانه ای برای ادمهای عیب جو باقی نگذارد. حقیقت امر دکتر سالاری اگر در امر منطقه گردشگری بوشهر در تنگترین وقت زمانی از یک‌ساحل لم یزرع پارکی به این زیبایی تحویل مردم‌استان داد و الان نیز کار ان تعطیل نشده بلکه  شروع مجددی‌یافته است بسیجی از کار حیدری وتیمش بود. به هر‌ صورت انتصاب مدیر بومی‌ مومن و  پرکار مهندس بریدی به سمت مدیر کل بنیاد مسکن‌استان را به ایشان و همکارانش تبریک میگوییم‌ و برای ایشان ارزوی موفقیت میکنیم‌.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنیاد مسکن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
از ابراز محبت مدیریت محترم سایت صمیمانه تشکر می کنم
قمری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
با درود و سپاس، از انتشار خبر انتصاب مدیرکل بنیادمسکن استان بوشهر در سایت وزین آرا نیوز.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
سایت های استان بوشهر درس بگیرند به جهت دفاع از ظرفیت اینچنینی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار