کد خبر: ۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از فعالیت ۸ ایستگاه عفاف و حجاب در همدان خبر داد و گفت: در این ایستگاه‏‌ها بانوانی از حوزه علمیه و پلیس امنیت اخلاقی حضور دارند.

به گزارش آرانیوز، حاجی محمد مهدیان‌نسب  از فعالیت ۸ ایستگاه عفاف و حجاب در همدان خبر داد و گفت: در این ایستگاه‌ها بانوانی از حوزه علمیه و پلیس امنیت اخلاقی حضور دارند.

وی ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب را از اولویت‌های پلیس استان همدان برشمرد و عنوان کرد: در این راستا طرح تحقیقاتی در رابطه با میزان گرایش زنان و دختران گروه سنی ۹ تا ۴۵ سال نسبت به حوزه حجاب و عفاف تهیه شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه با بدحجابی و جرایم اخلاقی در استان همدان برخورد می‌شود، افزود: طبق قانون اعمال جریمه برای بانوانی که در داخل خودرو پوشش مناسبی ندارند، دیده نشده اما ماشین افراد توقیف و تحویل پارکینگ می‌شود.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه عوامل انتظامی در عرصه میدانی نیز طبق دستور مقام قضایی خودروی بدحجاب‌ها را توقیف می‌کنند، افزود: طی یک ماه گذشته ۱۸۰ خودروی متعلق به افراد بدپوشش و دارای آلودگی صوتی در بلوار ارم توقیف شده‌اند.

وی رویکرد پلیس در مقوله عفاف و حجاب را اجتماع محور و ارشادی دانست و گفت: در این میان به افراد بدحجاب و یا بدپوشش تذکر داده شده و از آنها تعهد گرفته می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه رسانه ها در اقدامات فرهنگی، پیشگیری از وقوع جرم و در حوزه های مختلف که رویکرد پلیس است اقدامات قابل توجهی داشته اند و پل ارتباطی نیروی انتظامی با مردم هستند، اظهارداشت: رسانه ها رزمندگان میدان جنگ نرم هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار