کد خبر: ۱۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
یزد ـ فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۶ تن انواع موادمخدر در استان یزد طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش آرانیوز، سردار ایرج کاکاوند ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه سال گذشته در زمینه کنترل جرائم، تخلفات و تصادفات شرایط بسیار خوبی در استان یزد فراهم شد، اظهار داشت: امسال نیز شاهد نظم و انضباط و ارتقا امنیت در استان یزد بودیم.

وی با اشاره به قتل های رخ داده در یزد طی چند روز اخیر بیان کرد: پلیس همه تلاش خود را برای دستگیری قاتلان به کار گرفت و اکنون هر قاتلان هر سه قتل دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

کاکاوند ادامه داد: این سه قتل به خاطر وقوع در فاصله زمانی کوتاه ذهن مردم را مشوش کرده است، ‌ اما واقعیت این است که آمار قتل در استان یزد طی شش ماه گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

وی از اقدام پلیس برای دستگیری یک باند تبهکار در استان یزد خبر داد و افزود: قبل از ماجرای قتل جوان زرگر یزدی که توسط دو برادر به قتل رسیدند، اعضای یک باند به همراه دو قبضه سلاح جنگی و ۲۱۴ تیر جنگی در یزد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

کاکاوند با بیان اینکه دو برادر قاتل نیز برنامه های بسیاری برای اجرا داشتند ضمن اینکه در مردادماه نیز نظیر قتل جوان زرگر یزدی را در استان محل سکونت خود نیز انجام داده بودند، اظهار داشت: اگر این دو نفر با سرعت عمل پلیس استان دستگیر نمی شدند، مشخص نبود چه جرائم و جنایات دیگری مرتکب می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در مورد جرائمی نظیر سرقت نیز بیان کرد: در شش ماه نخست سال جاری ۱۶ تن انواع موادمخدر در استان یزد کشف و ضبط شد.

وی در مورد آمار سرقت در استان یزد نیز اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری آمار سرقت در استان یزد کاهش ۱۱ درصدی داشته است.

کاکاوند روند تصادفات به ویژه تصادفات فوتی در استان یزد را نیز کاهشی خواند و افزود: در مجموع آمار تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در شهرها و جاده های استان یزد کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

وی افزود: تصادفات فوتی استان در حوزه شهری ۳۲ درصد و در حوزه جاده ای ۲۰ درصد کاهش داشته و در مجموع در شش ماه نخست امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی تلفات تصادفات در استان یزد بوده ایم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار