کد خبر: ۱۹۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
با دستور وزیر نفت؛
با دستور وزیر نفت "رایگان بودن" خدمات بهداشتی و درمان صنعت نفت از مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارمندان وزارت نفت حذف شد.
به گزارش آرانیوز، در مجموعه مقررات قبلی خدمات بهداشتی و درمانی کارکنان صنعت نفت تصریح شده بود سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به منظور حفظ و ارتقای سلامت کارمندان و همچنین خانواده بلافصل واجد شرایط؛ خدمات بهداشتی و درمانی را تامین و "بطور رایگان" در اختیار آنان می گذارد.

بر پایه این گزارش در مجموعه مقررات جدید واژه "بطور رایگان" حذف شد.

برخی کارشناسان می گویند با این اقدام مهندس زنگنه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت الزامی به ارائه خدمات بصورت رایگان به کارکنان نفت و خانواده آنها ندارد.

این عده اجرای طرح استفاده از خدمات درمانی غیرمستقیم نفت از اول شهریورماه در سراسر کشور را با فرانشیز ۱۵ درصد سهم بیمار در همین راستا ارزیابی می کنند.
این کارشناسان می گویند این طرح هر چند فعلاً اختیاری است ولی به تدریج اجباری و بسیاری از هزینه ها را خود کارکنان باید تقبل کنند.

 هم اکنون بعضی از کارکنان صنعت نفت که در شرایط محیط کاری سمی خطرناک و آلوده به مواد سرطان زا دچار سرطان می شوند برای تامین داروهای این بیماری باید هزینه های سنگین را از جیب خود بپردازند که عمدتاً قادر به این کار نیستند.

 زنگنه از زمان ورود به وزارت نفت در دولت هفتم و هشتم و همچنین دولت یازدهم همواره خدمات رفاهی کارکنان زحمت صنعت نفت را محدود و حذف کرد.

تعطیلی 100 فروشگاه زنجیره ای نفت؛ قطع جیره غیر نقدی ؛ مخالفت با احداث منازل سازمانی و هم اکنون نیز حذف تدریجی خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به کارکنان صنعت نفت از جمله این موارد است.

نکته جالب توجه اینکه وی در آخرین مصاحبه خود با شبکه خبر تصریح کرد: من هنوز کاری که دلم می خواست برای کارکنان صنعت نفت انجام ندادم و دوست داشتم کارهای زیادی برای آنها انجام دهم!

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
مزنگنه باید برکنار شه جیب خودش پره نمی دونه تو گرما مواد سمی پدرما کار میکنه هزارتا بیماری گرفتیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار