کد خبر: ۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
وقتی حس تمامیت خواهی نماینده گل می کند؛
زمزمه هایی وجود دارد که فشارهای فزاینده بر مدیرکل آموزش و پرورش استان از سوی نزدیکان در وزارتخانه و استانداری یا منجر به تغییراتی در سطح معاونین این اداره کل می شود و یا با فشارهای نماینده بوشهر، گناوه و دیلم منجر به تغییر خود جناب مدیر کل شود.

به گزارش آرانیوز، پس از پایان انتخابات اسفندماه 94 و انتخاب حجت الاسلام خدری به عنوان نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحرکات این نماینده جهت تغییراتی در بدنه دستگاه های اجرایی دولت در سطح استان آغاز شد.

در مدت کمی که از شروع کار مجلس دهم می گذرد این نماینده بر خلاف اصول و مبانی اولیه وظایف یک نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر نظارت و قانون گذاری شروع به دخالت در دستگاه های اجرایی استان و پیشنهادات و دستورهایی جهت عزل و نصب ها در یک سال پایانی دولت یازدهم و به کارگیری نیروهای مورد حمایت خود را به جمعی از مدیران استانی داده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز یکی از اداراتی می باشد که طی دو ماه اخیر مورد عنایت جناب خدری قرار گرفته است که برخلاف انتظارات وی تا کنون مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر زیر بار این دخالت ها نرفته است و همین امر موجب اختلافات گسترده بین مدیر کل آموزش و پرورش استان و این نماینده مجلس شده است.

طبق اخبار رسیده پس از آن که گزینه مورد نظر حجت الاسلام خدری برای ریاست آموزش و پرورش خارگ مورد تایید اداره کل قرار نگرفت، این نماینده مجلس تلاشی دیگر را آغاز نموده تا با تغییر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل مهره مورد نظر خود را در این سمت قرار دهد که تا کنون با مقاومت ناصر کرمی مدیر کل آموزش پرورش استان بوشهر قرار گرفته است.

با این حال در این مدت حجت الاسلام خدری بی کار ننشسته است و پس از کش دار شدن موضوع استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس دهم و کمیسیون آموزش تحرکاتی را در سطح وزارتخانه و استانداری بوشهر که به عنوان حامی اصلی جناب مدیرکل محسوب می شود انجام داده است.

با این حال در چند روز اخیر زمزمه هایی از گوشه و کنار شنیده می شود که فشارهای فزاینده بر مدیرکل آموزش و پرورش استان از سوی نزدیکان در وزارتخانه و استانداری یا منجر به تغییراتی در سطح معاونین این اداره کل می شود و یا انتظار می رود با فشارهای نماینده بوشهر، گناوه و دیلم منجر به تغییر خود آقای مدیر کل شود.

/انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار